Pohled Pana S…
Kráčel jsem k ní a málem jsem se neudržel, když jsem uviděl s jakým údivem na mojí hernu kouká. Vypadala ještě víc k sežrání, když byla zmatená a znatelně vystrašená musel jsem se nad tím jejím výrazem pousmát.
Ještě hezčí pocit byl ale, když spatřila mě instinktivně se začala choulet do klubíčka a to mě šíleně vzrušovalo, vzrušovalo mě, když se mě dívenka bojí a ona se bála a hodně. Dokonce tak moc, že když jsem k ní přišel, tak jsem ten impulzivní strach cítil.
Chytl jsem jí za tu její roztomilou bradu a zacítil, jak se zachvěla a strachy drkotala zubama. ,,Takže ty? To ty jsi mě připravila o předem vyhlídnutou VYVOLENOU?" S upřeným pohledem do jejích krásných zelených očí jsem jí to řekl, bylo mi jedno, že jsem přišel kvůli ní o tamtu, protože tahle byla mnohem víc sexy, vystrašená a vzrušovala mě. Jen jsem chtěl aby se víc bála.
Trhavě se nadechla a chtěla něco říct ale umlčel jsem jí svým ukazováčkem na jejích chvějících rtech. ,,Je strašně roztomilý, jak se mě bojíš, vzrušuješ mě tím ještě víc, baby. Takhle vyděšená tu ještě nebyla, asi jsi překvapená z těch věcí a to znáčí, že jsi ještě panna, že je to tak, že mám pravdu, baby." Chladně a s uchexhtnutím jsem jí to řekl a ona celá strachem stuhla.
Nepatrně kývla hlavou, jako že mám pravdu a že je panna a mě zajiskřilo v očích. S pannou to bude ještě chutnější. Olízl jsem si suché rty a kousl se do nich, ona na sucho polka a zase jsem využil jejího strachu.
,,To tě ale z trestu neomlouvá, ba naopak, teď sis ho ještě prodloužila." Řekl jsem a jí se rozechvělo celé její panenské tělíčko, bylo to k sežrání a musel jsem se hodně ovládat abych jí v tu chvíli neošukal, jak moc jsem z ní byl zrušenej.
Pohled brunetky…
Napřímil se a šáhl si do zadní kapsy jeho skynny jeansů. I hned se zase sehnul ke mě a v pravé ruce držel vystřelovací nůž. Strachem jsem sebou trhla ale on mě v ten moment chytl za rameno a já jako na povel přestala vyšilovat. Jeho doteky na mém nezkušené a vyděšeném těle zanechávaly pro mě nevysvětlitelné chování.
,,To není na tebe, baby ale na ten provaz, kterým tu jsi přivázaná." Pronesl chladně a jedním říznutím uvolnil mou levou ruku z dosavadního sevření.
Otlačené a trochu bolavé zápěstí jsem si promnula pomocí pravé ruky a lehce s vděčným výrazem jsem se mu podívala do očí.
Nůž zandal zpátky do kapsy a chytl mě za pravé a nebolavé zápěstím, jedním trhnurím mě postavil na nohy a já jsem skoprněla při pohledu na náš výškový rozdíl.
Jeho oči mě projely od hlavy až k patě a nakoci se zuby kousl do rtu. Nevydržela jsem to a udělala, to samé. Ano unesl mě ale byl sakra pohledný a když jsem si instinktem domyslela, co se mnou asi udělá, tak mnou projel nával vzrušením v podobě kousnutím do rtu.
Odvlékl mě k nedalekému stolu, který nebyl obyčejný. Měl tam popruhy na upevnění pravděpodobně rukou a já jsem zase pocítila nával strachu ale teď už i s trochou touhy.
Bez čekání mě ohnul přes ten stůl a já jsem překvapením zavzdychala. Mé ruce připevnil ke zmiňovaným popruhům, takže si se mnou mohl dělat, co se mu zachtělo.
Odhrunul mi čast vlasů a ze zadu mi začal šeptat do ucha. ,,Teď ti za to, co jsi provedla pěkně naplácám na holou. Nějdříve ručně a poté přidám i nějaké hračky, kterých ses, tak bála. " Jeho horký a příjemně voňavý dech dopadl na holou část krku a na místě dopadu se mi tam utvořila husí kůže a to i z představy těch slov.
Přeji hezký den, i když je večer a zítra je škola, snažme se myslet pozitivně. Já pozitivitu potřebuju, protože jsem těžkej pesimista a každou situaci v životě vidím, jako to nejhorší vůbec.
K tomu, co jsem psala minule, že jeden člen z rodiny musel na operaci, tak se tak nakonec díky bohu nestalo. Nakonec v nemocnici rozhodli, že operace, zatím není až, tak nutná. Ale i tak byli to nervy a strach o příbuzného.
Je to za mnou a doufám už jenom v to nejlepší, to samé přeju i vám.
No kazím tady tu perverzní atmosféru, tak radši konec, děkuju za všechnu podporu z vaší strany a pápá.
Vaše Lucie_Odvar🖤
ČTEŠ
The Chosen One //H.S//
FanfictionPokud vám už profilový obrázek ne napověděl, že tato kniha je opravdu perverzní prasárna s kapkou násilí, tak vám to říkám já. Dívka, která se jednoho večere ocitla ve špatný čas na špatném místě se kvůli této osudové chybě ocitne v rukou Pana S. ...