2.

975 8 0
                                    

Dívenku bodyguardi vláčeli dlouhou chodbou, strmými schody a několika zatáčkami dokud nedošli k mohutným černým dveřím.

Bez sebemenšího zádrhlelu dveře zprudka rozrazili a vkročili i s drobnou dívkou do místnosti. Místnost byla temná, tmavá a bez osvětlení sotva bylo vidět na metr před sebe, ale bodyguardi věděli, jak ta místnost asi vypadá, protože dívku sebejistě odvlékli až k nejvzdálenější stěně v místnosti.

Pohodili ji na zem a pro jistotu jí jednu ruku upevnili k nedalekému sloupu pomocí provazů. Dívenka radši pro vlastní bezpečí nenamítala a potlačovala vzlyky strachu, které se v ní tvořili.

S mrazivým pohledem na tváři bodyguardi opustili místnost a drobná brunetka se v ní ocitla sama i se svými pocity.

Pohled brunetky…

Kde to sem, co se mi stane tentokrát? Že já jsem radši nezůstala doma, já jsem prostě musela uraženě odejít z mého milovaného domu od mé milované rodiny, která mě teď už jistě se strachem na duši hledá.

Pohled spisovatelky…

Drobná brunetka se na té chladné zemi přivázaná ke sloupu, proklínala za večer, kdy se doma nepohodla s rodičiči a uražená utekla do chladých a nebezpečných ulic Londýna.

Flashback…

Dívenka se slzami v očích za sebou zavírá dveře jedné z vil v Londýně. Jen co ta rána ve dveřích do duní se už rozběhne pryč. Běží po dlouhé ulici chladné počasí okořeněné mrazivým větrem jí stírá kapky slz z tváří. Běží a nechává se vést svými nohami, zatímco rozum, který jí našeptává ať se vrátí, dává stranou. Otáčí se za sebou a zabíhá za následný roh, kde naráží kvůli nepozornosti do nějaké mohutné postavy. Vstane ze země a jen co se chce podívat kolem sebe a omluvit se muži do kterého vrazila, tak v tom jí na spánku přilehne studená zbraň, toho střetnutého muže. Se strachem v očím mu pohlédne do těch jeho a jasně z nich vyčte, že pokud jenom pípne, tak zmáčkne spoušť. Očima lehce zabloudí kolem sebe a uvidí dalších sedm mužů, celých v černém jako ten se kterým se střetla, a také uvidí další díveku blondýnku, kterou drží jeden z těch mužů. Ta držená blondýka využije situace vysmejkne se ze sevření muže, který ji držel ale ještě než stihne utéct se po mrazivém výtřelu její drobné tělo a blonďatá hlava s dírou sesune k zemi. Kaluž krve zaplaví půlku dané uličky a muž, který drží uplakanou brunetku, která se do této situace připletla, na ní zavrčí. ,,Ty krávo, tu si VYVOLIL Pan S. Místo ní půjdeš ty, máš štěstí, že seš docela roztomilá a se sexy tělem, jinak by jsi za to, co jsi provedla skončila stejně!" Křikl na ní a poukázal na mrtvé tělo blondýnky, která ještě nedávno žila a mohla, žít i nadále. V tu chvíli jí muž rukojetí pistole uhodil do hlavy a brunetka se v bezvědomí sesypala k zemi. Probrala se až v tom nechutném sklepě "výběru".

Konec flashbacku…

Plakala a snažila si vzpomenout, co se jí vlastně stalo ale marně, poslední, co jí utkvělo v mysli byla ta osudová hádka s jejími rodiči. A pak probuzení v tom sklepě.

Vzlyky, které se jako jediné nesly tou temnou místností utichly, když se znovu rozrazili ty mohutné dveře, kterýma jí sem odvlékli.

V mžiku se celá mísnost osvětlila zářivím a studeným světlem. Dívenka si nejdříve musela na světlo zvyknout ale hned po té se jí zatajil nepříjemně dech.

V každém rohu v každém koutu, na každé stěně byl nějaký mučící nástroj se sexuální tématikou a použitím. Všemožné kříže s řetězy na upevnění, zavěšená lana, mohutná sametově červená postel a několik dalších konkrétních předmětů na konkrétní část těla.

Pohled jí strnul na několika barevných vibrátorech, dildech, bičících, sponkách a svorkách na bůch ví co a spousty dalších věcí, které ani ona sama nedokázala identifikovat.

Ze zděšení jí do reality přenesly až kroky dotyčné osoby, která sem před chvílí vstoupila a rozsvítila.

Byl to Pan S. Dívenka se zděsila, když uviděla jeho mnohem větší a urostlejší postavu, jeho arogantní, dokonalý a chtivý výraz ve tváři. Když ho uviděla, jeho a jí v této místnosti, tak se jí tep nadměrně zrychlil.

Další kapitolka, už to začíná být zajímavé, tak užívejte.

Snad se máte dobře, protože já ne, život si semnou dělá, co chce. Jde o jednoho člena z rodiny, zítra jde na operaci a já jsem z toho na prášky. Je to fakt strašnej začátek roku, doufám že vy se nikdy v podobné situaci neocitnete, je to fakt příšerný.

Zdravý je vážně ta nejvzácnější věc, kterou můžeme mít, proto na sebe buďte opatrní a nedělejte zbytečný píčoviny, kterých by jste v budoucnu mohly litovat.

Děkuju za čtení a za jeden vote, je to pro mě nesmírně důležitý, děkuuuuuju🖤

Vaše Lucie_Odvar🖤

The Chosen One //H.S//Kde žijí příběhy. Začni objevovat