Pohled spisovatelky…
Pan S. odstoupil dál a prohlédl si ten pěkný zadeček na který se už nemohl dočkat až ho strestá. Skousl si ret a s chtivostí nahmatal lem brunetčiních jeansů a pomalu je stáhl dolů k jejím kotníkům.
Dívence z toho na celém těle naběhla husí kůže a bylo vidět, jak se nervozitou klepe. Pan S. nejdříve uchopil každou půlku dívenčiných křivek do mohutných rukou a silně je stiskl.
Ozval se slatný stén z dívenčiných úst a Pan S. to zopakoval hned několikrát. Po několika dalších stisknutí se Pan S. odtáhl a prohlédl si červenou mladou a nezkušenou prdýlku patřící brunetce.
Nečekaně zatáhl za lem i poslední vrstvy oblečení a krajkové kalhotky, které podosud skývaly to hlavní, teď odhalili vše.
Dívenka zalapala nečekaně po dechu a tváře jí studem zčervenali stejně jako její prdélka. ,,Pane bože to je nádhera, baby." Řekl slastně a zajiskřilo mu z pohledu na její odhalené křivky v očích.
Na nic nečekal a svou dlaň napřáhl dotkl se její hýždě a ozval se zvuk, jak rány na jejích hýždých, tak i z jejích úst.
Několikrát pohyb zopakoval a užíval si jejích výkřiků bolesti s míchanou s trochou vášně.
Pohled brunetky…
Svými silnými a teplými dlaněmi mě plácal po mém zadku a já jsem zažívala dosud nepoznaný pocit, který se mi mým překvapením líbil.
Bála jsem se ho a cítila jsem se potupně, když mě asi unesl a drží mě tady a stoprocentně mě znásilní a u plácání přes zadek, to určitě neskončí. Ale na druhou stranu se mi líbilo, jaké pocity ve mě jeho doteky na mém těle probouzeli a co si budem je vážně pohledný.
Nakonec jsem podlehla svému tělu a nechala ať vydávám velmi zvučné reakce na jeho rány. Vyzdychala jsem hodně a přidávala na hlasitosti, když on přidal na tempu. Vůbec jsem netušila, jak se mám v takové situaci chovat a tak jsem se nechala unést svými pocity.
Na chvíli přestali rány a když jsem se chtěla ohlédnout za sebe, co se děje, tak mi chytl vlasy a já pocítila na své vnitří straně stehna štiplavou a zcela jinou bolest než ty předešlé.
Držel mě za vlasy a dál mě třískal, po několika dalších ranách mi došlo, že je to bičík. Bolelo to jako čert ale když mě držel ty vlasy, tak se po chvíli proměnilo ve slast a já zase, jako splašená vyzdychala.
Z ničeho nic mi odhrnul vlasy a skousl mi ušní lalůček. Mém břiše se rozletělo tisíce motýlků, kteří poletovaly a donutili má ústa k dalším vzdychům.
,,Baby jsi skvělá pokračuj. Pokračuj a tvoje dosavadní bolest se promění ve slast." Zamručel mi do ucha a mě jeho chraplavý hlas se sametovým nádechem, který bych mohla poslouchat celé dny, ještě více vzrušil.
Odtáhl se a začal práskat dále, vyměňoval několik bičíků a třásní. Můj zadek byl jako v ohni ale byla jsem vzrušená a z neznámého důvodu jsem chtěla víc.
Ucítila jsem jeho hrubé dlouhé prsty a mé pravé půlce a krouživými pohyby jí hladil, jako by jí chtěl z té bolesti vyléčit. Pak ale zajel ale do vnitří strany mých stehen a mě se zatajil dech z toho, co nastane.
Přejížděl po stehně nahoru a zase dolů, užívala jsem si té něžnosti po té bolesti ale pak se stalo něco impulzivnějšího.
Jeho teplými prsty se připlížil, až k mé nepolíbené mušličce. Prsty začal všemožně jezdit od jejího vchodu, po klitoris a zpátky. Co se dělo v mém těle bylo nepopsatelné a dala jsem to silně najevo i svými trhavými vzdychy.
,,Moc krásně vzdycháš ale bylo by rozkošnější, baby, kdyby jsi mě prosila, že chceš víc vím, že chceš víc. CHCI VÍC PANE S. říkej to." Promluvil někde za mnou a přidal na tempu prstů na mém citlivém bodě.
,,Ch-chci víc ahh Pane S!" Křikla jsem, když se dotkl správného místa a on v pohybu pokračoval. Pobízela jsem ho stále víc a víc a slyšela, jak spokojeně mručí.
,,Jsi už krásně mokrá baby, už bych ho do tebe nejradši strčil ale ještě si pohraju." Řekl najednou a přestal v pohybu. Já jsem překvapením zadržela dech, protože už jsem byla skoro na vrcholu.
Naštvalo mě to a taky překvapilo, začal mě rovazovat ruce a já jsem zaraženě nespolupracovala. Byla jsem, tak vzrušená a on přestal, když jsem skoro dosáhla hlavího, za to mu to dám najevo.
Krásný den vám přeji. No tak usmějte se zítra je pátek, happy.
I když mě zejtra čeká nejtěžší den tohodle tejdne, tak se snažím myslet pozitivně.
Doufám, že se vám příběh líbí a že na něj nezanevřete. A pokud vám, to už teď příjde dost perverzní, tak si počkejte na další kapitoly, to bude teprve prasárnička. Ale já vím, že vy tohle máte rádi, takže čtěte...
Děkuji vám také za vaši podporu a aktivitu, jste úžasní. Miluju vás.
Mějte se fajne, vaše Lucie_Odvar🖤
ČTEŠ
The Chosen One //H.S//
FanfictionPokud vám už profilový obrázek ne napověděl, že tato kniha je opravdu perverzní prasárna s kapkou násilí, tak vám to říkám já. Dívka, která se jednoho večere ocitla ve špatný čas na špatném místě se kvůli této osudové chybě ocitne v rukou Pana S. ...