Dün geceden sonra bu sabah ilk uyanan Serter olmuştur, içlerinde genellikle erken uyanan Serter'dir, diğerleri hâlâ mışıl mışıl uyumaya devam ediyodur.
Serter sabahın erken saatlerinde kalkmış evin alt katında bulunan mutfakta herkese kahvaltı hazırlamaya başlamıştır. Bu arada hepsi birlikte yaşıyodur, evleri iki katlı biraz geniş ve ufak bir de bahçesi vardır.
Ankaranın kalabalığından biraz uzaktadır evleri.
Serter sofrayı hazırlamış, diğerlerini uyandırmak için mutfaktan çıkıp üst kata çıkmıştır. Gözüne ilk çarpan Erdem'in odası olmuştur, onun odasına doğru ilerleyip kapıyı açar. Erdem hâlâ mışıl mışıl uyuyordur, yatakta deli gibi yatıyodur üstünde ki yorganın bir kısmı yerde bir kısmı ayaklarının arasındadır.
Serter içeriye girmiş pencereye doğru gidip perdeleri sonuna kadar açmıştır, Erdem elleri ile yüzünü kapatarak söylenmeye başlamıştır ona.
Erdem: kapatsana şu ışığı!
Serter: ne ışık kapatması? Sabah oldu sabah aloo!
Erdem: ya Serter bağırma git başımdan!
Serter: kalk hadi, sofra hazır işler bizi bekliyor. Bugün yeni şarkı kayıtları yapıcaz.
Erdem: ya bi si-.. oğlum çık şuradan.Erdem, Serter'e sırtını dönerek uyumaya devam eder. Bunun üzerine Serter kenarda duran akustik gitarı eline alıp gürültülü bir şekilde çalmaya başlar.
Serter: uyan, uyan, uyansana!!
Erdem: lan yapma!Erdem elleri ile kulaklarını kapayıp bağırır, Fakat Serter yapmaya devam ediyordur. En sonunda Erdem yattığı yatağından kalkıp oturur pozisyona gelmiştir.
Serter: Günaydın.
Erdem: defol git şuradan.
Serter: çay demledim, in aşağı çayları koy bende diğer iki uyuyan güzelleri uyandıracağım.
Erdem: başım ağrıyor ya! Kafamı şişirdin kafamı!
Serter: söylenme.Erdem yatakta oturmuş kendine gelmeye çalışıyodur, hafif uzun olan saçları birbirine girmiş, gözlerinin altları şişmiştir. En sonunda oturduğu yerden kalkmış elini yüzünü yıkamak için lavaboya gitmiştir.
Serter ve Erdem'in odaları yan yanadır onların karşısında Tuna ve Okan'ın odaları vardır. Serter, Erdem'in uyanıp yataktan kalktığına emin olduktan sonra Erdem'in odasının karşısında duran Okan'ın odasına girmiştir.
Okan yatağında sessizce uyuyordur, onu hiç tanımayan birisi görse şu hâlini öldüğünü bile düşünür! Serter onun bu hâlini görünce yüzünde gülümseme oluşur, yavaş adımlarla içeri girip perdeleri açar.
Okan ise uyumaya devam ediyodur, ne bir ses ne de bir hareketlenme olmamıştır. Serter yanına gidip dürtükler hafifçe.
Serter: Okan.
Okan: hı..Uykulu uykulu konuşmaya çalışır, fakat ufak tefek sesler çıkarabilmiştir sadece.
Serter: şştt.. uyansana, kahvaltı yapıcaz.
Okan: afiyet olsun.
Serter: kalk hadi kalk, iş güç bizi bekler bugün.
Okan: hı..Bir kaç saniye sonra Okan aniden gözlerini açıp Serter'e bakar, Serter onu öyle görünce gülmeye başlar.
Okan: şarkı?
Serter: evet kayıt yapıcaz bugün.
Okan: ben unuttum onu! Saat kaç?
Serter: sakin olsana ya, daha sabahın dokuzu.
Okan: ne gülüyorsun?
Serter: şu hâllerine gülüyorum senin, ağzın açık uyuyorsun lan.
Okan: bu komik mi şimdi?
Serter: evet. Hadi kalk elini yüzünü yıka aşağı in, Erdem uyandı bile bi seninle Tuna kaldı.
Okan: tamam inerim şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Olur Uyandır Beni! (Seksendört)
FanficSiz kardeş lafını altı harfe sığdırmışsınız biz ise yere göğe sığdıramıyoruz. Kardeşlik öyle bir denizdir ki dibi bulunmaz, öyle bir sırdır ki, her gönül kaldırmaz, öyle özeldir ki vicdanı olmayan anlamaz! Kuşkusuz ki dostlar her şeyden önce gelmeli...