Ohoooo! Bizim beri ne dörtlük insanlarımız, kusursuzlarimiz, mükemmellerimiz var...
Bizim her lafinda "valla bak " diyerek yalanlarına Allah ı da katan dürüst insanlarımız var... "doğru söz yemin istemez" derler ama bunların dilinin ucunda tatlı niyetine yemin, kenarlarında işin tuzu biberi yalan... dibinde bir zerre acı ve acıma yok. Dilin kemiği yok ya, dansöz gibi de kıvırıyor - maşallah diyemiycem - mazallah...
Bizim lafa geldi mi adil insanlarımız var ! Hak yememek, helal kazanmak, adil olmak, çalışanın hakkını vermek gibi erdemlerden uzak olsalar da, muhabbetin en koyu yerinde en demokrat veya emekçi olurlar. Mesai saatleri hep patrondan yanadır. 1 saat geç çıkılır ama 5 dakika erken çıkılmaz ! Zinhar ertesi gün fitil fitil gelir ! Tatil günü çalışılır ama bir gün izin istenmez ! Kat'a kellen gider. Zaten mesai ücreti falan isteyen personelin katli vaciptir, fetva istemez!!! Hooop dur ama yaaa.. baksana duvarda " karınca duası " ," yasin " falan var... yahu Allahtan korkmayan adam, kalkıp kuldan utanır mı ?
İki yuzlu, riyakar insanlara karşı tahammül stoklarımda sabir tükendi gibi... sazı eline alan çalmayı bilmese de tıngır tıngır tellere vurur, yaninda da mutlaka bir şarkı uydurur. Bizde de öyle iste ... herşey çenemizde ! İcraata geldimi elimizden ancak tingirdamak geliyor.
Bazen o cahil dediğimiz birkaç kuşak önceki insanların güzel ahlaki ve samimiyetini gıptayla okuyorum. Nerde o insanlar ? Hic mi el vermediniz kimseye ? Sanatınızın yanında biraz da ahlak bıraksaydınız ya insanlara... yazık değil mi bize ?
Arada bir de olsa, insani insan olduğuna şükür ettirecek, çıkarsız ve samimi iki muhabbet edecek ihtiyarlar denk geliyor da, keyifli zamanlar geçirilebiliyor.
Bazen balık tutmaya değil, insanların şerrinden deryaya sığınmış insanları yakalamaya gidiyorum deniz kenarına. İnsan yakalamak ta güzel,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hazirana selam olsun
Randomsoğuk bi haziran akşamı ne bu soğuk bu aksama yakışıyor ne de bu yaz bu soğuk aksama sanırsın omrumun son baharı haziran şaşırmış olmuş ekim kefaller bile yok daha ortalarda deniz ısınmadı dedi nuri abi derinlere atılır oltalar, hep büyük umutlara ...