הארי וטום פסעו לתוך הגלריה הענקית.
היא הייתה מלאה בנשקים מכל עבר.
לא רק נשקים - גם תיבות, תיקי הישרדות ועזרה ראשונה.
היו שם כל כך הרבה חפצים למחנאות וללחימה, ואפילו כמה שנראו סתמיים ולא קשורים - שניתן היה לחשוב שנכנסת למוזיאון מודרני של גיבורים.
הארי נפעם ממספר האנשים שהילכו ליד הקירות ובחרו לעצמם נשקים.
החבורה של עשרת החצויים היו שם גם כן, קולניים וכתומים.
"אני מניח שכולכם כבר כאן, אז נוכל לחלק אתכם לקבוצות ספרים" נשמע קול מוכר - קולו של המסביר מקודם לכן.
"אם שמעתם את שם הספר ממנו הגעתם, בבקשה עמדו לצד מי שאומר לכם. אני אתחיל לפי סדר הקושי:
קבוצה אחת- שומרת הערים האבודות, פרסי ג'קסון והארי פוטר"
הארי לא ציפה להיקרא כל כך מהר, ומה הכוונה ל'רמת הקושי'...?
הארי פשוט שתק ועקב אחרי טום - בלי לשים לב שהוא מציית בדיוק להוראותיו.
"אז צדקתי. הקטן הוא באמת הארי פוטר!" צהל אחד מהחצויים.
"אני ליאו, הפיצוץ" הושיט אחד מהם את ידו; "אני המנהיג של החצויים" מיד כל השאר התחילו להתלונן ולמחות.
"מה? לא! אני המנהיג!" זה היה אותו בחור, שנדמה להארי כבר קודם בתור המנהיג.
"אני הוא 'פרסי ג'קסון' לא שמעתם?" אמר בגאווה; "אני ה-גיבור ה-ראשי!"
החברה שלו, בעלת השיער הבלונדיני, רק גילגלה עיניים והלכה לאסוף ציוד.
"אנבת'. יעילה כמו תמיד" קרץ ליאו להארי.
"ליאו, עכשיו כשאנבת' רחוקה קצת..." פרסי התקרב אל ליאו "אולי זה הזמן המושלם לבצע את הרעיון שנתתי במחנה..." חיוך נבזי מתח את שפתיו של ליאו.
"בואי, מותק, נכין ביחד חליפות מגניבות-אש!" אמר ומשך בידה של קליפסו לעבר איזור מלא בחרבות, ואז התחיל לבחור לו בקפידה כמה.
הארי ניסה שלא להתעמק.
ואז הגיעה סופי. היא עדיין אחזה את ידו של הילד הבלונדיני בעל המבט המנותק.
"תתכוננו. אנחנו נצא עוד שעתיים" אמרה להארי, טום ושאריות החבורה הכתומה שנשארו ולא נפוצו לפינות הגלריה בהתלהבות.
שעתיים. זה לא בדיוק מספיק זמן כדי ללמוד להשתמש בכוחות הכישוף הפראי שלו... נאנח הארי.
טום כחכח בגרונו כדי למשוך את תשומת הלב של הארי - מה שעבד, מפני שהארי הפנה אליו את ראשו.
"קח את זה. שלא תמות לי בדרך" טום הושיט לו פיגיון קטן וחד, קולו נשמע מאולץ ומעוצבן - כאילו לא עושה את זה מרצון.
הארי לקח את הפיגיון הקטן בחשש... האם הוא מורעל?
"אם תמות, אני לא בטוח אם אצליח למצוא את הדרך חזרה. יכול להיות שכן, אבל אני לא רוצה להסתכן באפשרות של להיתקע כאן... אז תיצמד אליי בשקט ותנסה שלא להיהרג או להשמיע ציוץ" הוא בהחלט נשמע כועס על העובדה שהוא זקוק להארי. גם הארי לא ממש אהב את המחשבה על להיות עול - להיסחב מאחורי טום ולא לעזור אלא לשרוד. אבל זה לא כאילו היו לו יותר מדי ברירות...
אז הארי לקח את הפיגיון והנדן הקטן שלו בשקט ותלה על חגורתו.
YOU ARE READING
נבל vs גיבור... פעם נוספת!
Adventureהנבלים מהספרים פלשו לכדור הארץ. וגיבורים מכל רחבי היקומים זומנו כדי להביס את אויבי העבר שלהם - חלקם עדיין מצולקים מהקרבות האכזריים שהרגע גמרו... הסיפור מתמקד בשלושת הספרים המוכרים ביותר, פרסי ג'קסון, שומרת הערים האבודות והארי פוטר. בעיקר בהארי פוטר...