8. bölüm

42 8 27
                                    

-Yoon Seungho-

Gerçekten benimle kalamak mı istedi? Onu tekrerdan eve götürsem garip olur. Sinema-çok romantik-, lunapark-çok kalabalık bu saatte orayı kapattıramam-, sahil... Evet bu olur. Ama Nakyum çok ince giyindi.

YS- Nakyum hadi sahile gidelim.

Sahile vardığımızda arabadan indik. Sonra Nakyum'un üzerini kendi ceketimle örttüm.

N- Teşekkürler Bay Yoon

Nakyumla sahilde yürüyüş yaparken kumpir dükkanı gördük.

N- Efendim size kumpir ısmarlayayım mı?

YS- olur ama ben ısmarlarsam. Daha sonra ilk maaşınla sen ısmarlarsın.

Nakyum'un elini tutup dükkana koşmaya başladım.

N- -Gülerek- Bay Yoon yavaş olun.

Kumpir siparişlerini verdik. Siparişi beklerken biraz güzel sohbet ettik.

G- -siparişleri getirir- Bu saatte burada sizin gibi tatlı bir çifti görmek nadirdir.

N- -Panikleyerek- Biz çift değiliz!

Şimdilik öyle olabilir ama seni ileride eşim yapacağım geçmişteki gibi.

-Nakyum-

İnsanların bizi bir çift olarak düşünmesi hoşuma gitmedi değil. Off bir ejderin gelip beni yemesi çok iyi olurdu. Utançtan yerin dibine gireceğim.

YS- -ağzını ve burnunu eliyle kapatarak- Nakyum feremonların...

Farketmeden feremonlarımı salgılamış olmalıyım... Ama bir dakka- ama bu  imkansız. Ben çekinik omegayım, feremonlarımı hissedemez. Bu nasıl olur.

N- Siz nasıl kokuyu alabiliyorsunuz.

YS- sana anlatacağım ama önce biraz sakinleş. Zamanı gelmeden sana bir şeyleri anlatmayı düşünmüyordum ama bu durumda galiba her şeyi söylemem gerek

Ben sakinleşince arabaya geçtik.

N- daha iyimisiniz?

YS- Evet. Şimdi sana herşeyi anlatacağım. Bana inanmak veya inanmamak sana kalmış. Benim istediğim tek şey seninle tekrar eskisi gibi olabilmek.

N- Eskisi gibi derken ne demek istiyorsunuz efendim?

YS- geçmiş hayattan bahsettiğimiz zamanı hatırlıyormusun. Biz geçmiş hayatlarımızda gerçekten birbirlerimizi tanıyorduk. Bu sana büyük ihtimal çok saçma geliyordur. Ben geçmiş hayatımı 1 yıldır neredeyse her detayıyla hatırlıyorum. Ve şey biz aslında ruh eşleriyiz. Feromonlarını hissetme nedenim de bu.
Senden beni anlamanı yada bunları  kabul etmeni beklemiyorum. Sadece biraz anlayış göster lütfen, senin yanında kalmak ve senle vakit geçirmek istiyorum. -Ağlamaklı-Lütfen bütün bunlar yüzünden beni kendinden uzaklaştırma.

-Yoon Seungho-

Evet herşeyi açıklamıştım. Benden uzaklaşmasını istemiyordum. Bir anda dudağımda bir baskı hissetmemle etrafta çok güzel kiraz kokulu feromonlar yayıldı. Ahh galiba deliriyorum.

Dudakları dudaklarımdan ayrılınca onu kendime çekip bu sefer ben onun dudaklarına kısa bir buse kondurdum.

YS- Beni baştan çıkarmaya mı çalışıyorsun?

N- Belkii

YS- Çok hızlı gitmiyormuyuz sanki.

N- Ruh eşi olduğumuzu sen söyledin. Olanları idrak edemiyorum, yalan söylese de söylemesende umrumda değil. Benimde sakaldığım ufak sırlar var, zamanı gelince bende söyleyeceğim. Bende senin yanında kalmak istiyorum, baya uzun bir zamandır. O zaman niye ayrı kalarak vakit kaybedelim ki.

Bu hayattaki ilkimizin arabada olmasına izin veremem.

YS- Kemerini tak.

Yakınlardaki Yoon Oteline doğru arabayı sürdüm. Arabayı otelin kapısına doğru sürüp anahtarı valeye verdim.

Otele girdiğimizde onu elinden tutup en üst kattaki VVIP odaya doğru gitmek için asansöre bindik.

Çok fazla feremon yayıyordu fakat onları sadece benim hissedebilmem beni daha çok tahrik ediyordu.

🔞 UYARI ‼️‼️‼️BURADAN SONRASI +18 SAHNEDİR🔞

-Nakyum-


Kafam yerindeydi ama bedenim fazla atılgan davranıyordu. Şuan gerçekten bir alfayla daha doğrusu söylediğine göre ruh eşim olan alfayla otel odasına çıkıyordum.

Odaya girdiğimiz anda beni kucağına alıp duvara yasladı sonra dudaklarıma yapıştı. Diliyle dudaklarımı yaladı.

YS- Dudaklarını arala.

Nefessiz kalana kadar öpüştükten sonra beni kucağında yatağa götürüp zarifçe bıraktı.

YS- Yapabilir miyim?

N- Bunu sormak için çok geç değil mi.

Üstüme çıkıp tişörtünü çıkardı sonra benim tişörtümü sıyırmaya ve aynı zamanda karnıma küçük öpücükler bırakmaya başladı.

Bir anda göğüsümü emmesiyleve yalamasıyla ağzımdan sesli bir inleme çıktı

N-  AHHH

Yazar-chan not: utandım.

Painter Of The Night (Omegaverse DJ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin