9. Bölüm

62 6 21
                                    

🔞UYARI +18 BÖLÜMDÜR ONA GÖRE OKUYUNUZ🔞

İnlememden sonra bir süre sessiz kaldı sonra daha sert emmeye başladı. Galiba boşalıcam.

N- Mhhh, çok garip hissediyorum.

Aniden gelen bir uyarılma ile boşaldım.

YS- Şimdiden boşaldın mı ne kadar hızlısın, ah kiraz kokusu beni delirtiyor. Nasıl yumuşak davranıcam bilemiyorum, cidden beni delirtiyorsun.

Tişörtümü komple çıkardı sonra eğilip pantolonumun fermuarını ağzıyla açtı. Islanmış penisim ona doğru bakıyordu. Birden penisimi emmeye başladı.

Çok geçemeden ağzımdan çıkan büyük bir inilti ile tekrar boşalmamla yüzüm tekrar kıpkırmızı oldu bu yüzden elimle yüzümü kapadım.

YS- Hadi ama herşeyini geçmiş hayatımda yeterince fazla görmüştüm. Bu kadar utanmana gerek yok.

N- Sen geçmiş hayatını hatırlıyor olabilirsin ama ben hatırlamıyorum, ve bu kaç kat daha fazla utanmama neden oluyor.

Bana azdırıcı bir ifade ile bakıp kollarımı yüzümden çekti ve alnıma bir öpücük kondurdu.

YS-  Zamanla her yaşadığımızı detaylı olarak hatırlamanı kesinlikle sağlayacağım.

Bedenimden pantolonumu tamamen çıkardı.

YS- Şimdiden arka tarafın baya ıslanmış. Genişletme hiç gerek yokmuş gibi görünüyor ama bu ilk seferin diye yavaştan alacağım.

N- İlk seferim olduğunu nereden biliyorsun?

YS- Ne!

N- -Kıkırdar- sadece şaka yapıyorum, ilkim olucaksın, öpücük hariç.

Bana sert bir şekilde baktı. Ufaktan tırsmaya başlamıştım. Ve bu konuda da haklıydım.

Bir parmağını hızlıca içime soktu, ileri geri hareket ettimeye başladı, içimde tarif edemediğim tuhaf bir his vardı. Çok geçmeden peşinden diğer parmağını içime sokunca ufak ufak inlemeler bırakmaya başladım.

Parmakları çok uzun ve kalındı hassas kısmıma deydiklerinde otel odasına yüksek bir ses çıkardım.

N- AHHH

Seungho pis bir şekilde sırıtıyordu. Birden beni gevşetmeyi bırakıp kendi pantolonunun fermuarını açtı.

Tamammm dürüst olayım. BU NE LAN BÖYLE BU BENİM İÇİME GİRERSE OLÜRÜM. İç sesimi duydu galiba

YS- Merak etme canın acımayacak daha çok zevkten bağrıcaksın.

N- Hiç inandırıcı gelmiyor açıkçası.

YS- Acıtmamaya özen göstereceğim ama söz veremem.

Bacaklarımı araladı ve bir bacağımı omzuna koydu.

YS- Yavaş olacağım ve senin zevkten delirteceğim.

N- Senin sadece feromonların bile beni delirtmeye yetiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Painter Of The Night (Omegaverse DJ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin