OPTIONEEL EINDE

320 7 6
                                    

Hier is het einde voor als je zielige eindes echt niet leuk vind.

Pov: Raoul.
Ik ben er kapot van, we zitten op kantoor aan tafel met z'n alle aan het huilen. Dan opeens horen we geklop op de deur. Ik kijk op en loop naar de deur. Ik maak hem open en zie Matthy en Robbie staan. "JONGENS? droom ik?!" Zegt Raoul. "geprankt..." zeggen Matthy en Robbie dan. Huh?.. prank? Zo erg? Ik snap het niet meer.

Pov: Robbie.
"Ik lig in het ziekenhuis bed, Matthy staat bij me. Hij is aan het huilen, toch ben ik weer wakker. We moeten van de dokters hun pranken. Omdat ze toch al hadden gezegd dat ik klaar was. Matthy moest "zelfmoord plegen" van hun. Hij ging gewoon met een andere trap weer naar beneden. Het was eigenlijk helemaal geen leuke grap en dat weten we maar het ziekenhuis wou dat we het deden en we hebben echt goud geld ervoor gekregen. 500.000 euro. En er komt nog schadevergoeding van me auto. Het was ook een video voor ons kanaal. Dit was niet allemaal geplant en dat kan ik met zekerheid zeggen. Het was niet onze bedoeling dat we werden aangereden. En ja Matthy zou echt zelfmoord hebben gepleegd als ik dood was.." leg ik uit terwijl we met zijn vijven aan de tafel zitten. "Het geld is voor jullie, ik ben blij dat we tenminste nog samen zijn als team. Voor altijd." Vervolg ik. We hebben een groepsknuffel en er word nog veel gejankt en gescholden maar ook gezworen dat we zoiets nooit maar dan ook echt nooit meer doen. "Ik hou van jullie mannen." Zeg ik dan. "Wij ook van jou Robbie." Zegt de rest. Ik geef Matthy een kus en de rest roept "oehhhhh" ik rol mijn ogen en lach zachtjes.

We willen jullie niet kwijt, het is een pijn die niemand kan verdragen.

~315 woorden~
Hier is het optionele einde. Voor jullie leven heb ik dit gemaakt. Ik houd van dit verhaal het is alleen zo verdrietig.

VERDER WIL IK ZEGGEN.
grap nooit met dit soort dingen, het doet mensen echt pijn en kwetst ze ook daadwerkelijk . Echt nooit doen. Als je het moeilijk heb mag je me altijd een berichtje sturen op mijn insta : Bankrobje . Verder
113 zelfmoordpreventie lijn
112 noodgevallen.

Waarom helpt niemand?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu