Bir dövme düşünün yaptıran herkes ölüyor
~mariposa de la muerte ~
🦋🦋
Melani:
Ya kanka biliyorum ama ne biliyim çok merak ettimHera:
Abim ağzına sıçar melani
Ama bende
Merak etmedim
Değil.Melani:
Ee yardım edicek misin?Hera:
Edicem zaten alt tarafı
Bir şaka en fazla
Kızar küser bize
Sonra zaten kıyamaz
Barışırız.Melani:
O zaman yarın görüşürüz aşkomHera:
Görüşürüz yavrum🦋🦋
En yakın arkadaşım olan Dean'nın dövmeci dükkanına gelmiştim ve ona beraber yapıcağımız şakayı heraya anlattığımı söylemiştim gülümseyip son müşterisi ile ilgilenmek için odaya gittiğinde bende mutfağa geçip kendime kahve yapmıştım küçük balkonuna çıkıp salıncağa oturdum ve yaptığım kahveyi içerken uçurumdan aşağıda ki ormanı ve şehrin parlayan ışıklarını izliyordum,Dean fazla arkadaş edinmeyi sevmezdi ve asosyal biriydi ama sanata düşkün biri olduğu için kendini dövmeci olmaya adamıştı ve gerçektende çok yetenekliydi bu işte,bende zaten geçenlerde çok moda olan kelebek dövmesini yaptırmaya gelmiştim.
Bir sürü model bakmıştım ama bu çok güzeldi,hem zarif hemde ilgi çekiciydi yazın bu dövmeyi bikini giyip tüm kasaba halkına sahilde sergilemek istiyordum.
Arkamdan bana sarılan kollarla irkilmiştim ki Dean'ın sesini duyunca rahatlayıp gülümsemiştim.
Dean"Napıyorsun bakalım?"
Melani"Manzaranın tadını çıkarıyorum,gitti mi müşterin?"
Dean"Hmhm gitti senin dövmene geçelim mi?"
Melani"Olur geçelim"
Kahve dolu bardağımı önümde ki masaya koyup ayağa kalktım ve dövmeyi yaptığı odaya gittim,Dean iğne ve boyaları hazırlarken ben paltomu çıkarıp koltuğa yüz üstü uzanmıştım ve sırtı açık giydiğim cropumun iplerini çözüp açık sırtımı Dean'a sunmuştum zaten tüm dövmelerimi o yaptığı için utanmıyordum artık.
Dean"Hazır mısın?"
Melani"Kendimi sizin maharetli ellerine bıraktım beyefendi"
Kıkırdamış ve bir süre sonra soğuk teni,tenime değince ürpermiştim bir süre sonra arkada çalan şarkıdan ötürü uykum gelmeye başlamıştı ama Dean'ın soğuk elleri tenime değdikçe uyumamam için direniyordu bedenim,kelebeğin kanadının ucunu çizmek için yüzümü çevirdiğim yere doğru kayıp oturmuştu.
Gözlerimin içine gülümseyip bakarken bende gülümsemiş ve dean'ı süzmüştüm gözüm dolgun dudaklarında takılı kalınca sesli yutkunmuştum bunu farketmiş olucak ki yüzünde çarpık bir gülümseme peydah olmuştu.
Dean"Ne o bana aşık aşık bakmalar? Aşık mı oldun yoksa?"
Ses tonundan herkes anlardı alay ettiğini ama o benim ciddi olduğumu anlamamıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~mariposa de la muerte ~
Mystery / Thriller-Dean,ölüler neden hep en güzel gülen insanlardır? +çünkü yaşarken ölenler sadece gülüseyerek saklarlar ölü olduklarını -peki Hera ne zaman öldüde bu kadar güzel gülüyor Dean?...