פרק 10

77 7 5
                                    

פרק 10

ליאו

אני מתניע את האוטו ונוסע לכתובת שהיילי נתנה לי. האמת שאני דיי לחוץ. אני נוסע ובדרך רואה את הבית הענקי של ההורים של ג'ולס. אני זוכר שהיינו משחקים שם מחבואים ותופסת. זה נראה כאילו זה קרה ליפני מאה שנה. אני מגיע לבית של היילי ודופק בדלת. היא גרה בדירה בבניין ענקי.היילי פותחת את הדלת עם דמעות בעיניה.
"היא לא באה"
מה??
"למה?"
"היא גילתה הכל ליפני שאני סיפרתי לה"
גילתה מה?? אני לא מבין כלום.
"בוא אני אספר לך" היא הולכת לספה האפורה ומתיישבת עליה.
"אני רק אומרת שיש סיכוי שלא תאמין לי, אבל אני מבטיחה לך שהכל אמת" ההבעה שיש לה על הפנים מלחיצה אותי מאוד "אוקיי.. תספרי" אני ממש לחוץ. מה כבר קרה?
"אז אני אנסה לספר את זה בקצרה. אנחנו בני דודים ו-" "אה סליחה?"
"לא לקטוע אותי! אז כמו שהתחלתי להגיד, אנחנו בני דודים! יאי!" הדרך שבא היא אמרה את זה מפחידה אותי
"וההורים של ג'ולס הם הסגנים במאפייה האמריקאית, ובגלל זה חיתנו אותה עם דין!" מה? "מה אמרת עכשיו?" היא נאנחת וממשיכה
"נכון המאפייה האמריקאית? הארגון פשע? אז אמא ואבא של ג'ולס הם הסגנים במאפייה האמריקאית, ובישביל לשלוט על יותר מקום הם חיתנו את ג'ולס ודין. אבא שלה היה נגד, אבל אמא שלה היא זאת שמחליטה. אה ובגלל שאמא שלי לא רוצה להיות מעורבת בברטווה עוד פעם, היא שכנעה את משפחת ינין לחתן את דין וג'ולס. הבנת??"
רגע, אז זה אומר ש...
"היא לא באמת רצ-"
"כן. היא עדיין אוהבת אותך, אידיוט."
פאק.
עשיתי טעות. אולי יש מצב שעדיין יש לנו סיכוי?..
רגע. אולי היילי משקרת?
"ואיך אני יכול לדעת שאפשר להאמין לך?"
"למה לעזאזל שהיא תיפרד מאהבה של החיים שלה? היא לא סתומה כמו שהיא נראת"
אהבה של החיים שלה? טוב, אני אאמין לה. בנתיים.
"בסדר, אז לפי מה שהבנתי ההורים של ג'ולס במשפחת פשע, והם חיתנו את דין וג'ולס בישביל לשלוט על עוד שטח?"
"והיא אימה על ג'ולס"
"מה? מי?"
"אמא שלה. אבא שלה עדיין נגד זה."
"אוקיי.. ומה האיום?"
"שאם היא תדבר איתך אז היא תדאג שתמות"
אין. לי. מילים.
הדלת מצלצלת והיילי רצה לפתוח את הדלת. "מי זה??"
"ג'יימס"
היא נראת מאוכזבת לשניה, אבל בשניה עולה לה חיוך על הפנים. היא פותחת את הדלת בחיוך ענקי.
"ג'יימס! מה אתה עושה פה?"
"מביא לך פיצה"
הוא מביא להיילי מגש ענקי של פיצה. נראה לי שהוא הכין אותה.
"וואו! עם עגבניות ובולגרית?? תודה!"
ג'יימס מחייך. "בבקשה. אני מקווה שניפגש בקרוב, לולו" הוא אומר, קורץ והולך. היילי סוגרת את הדלת ומבט חולמני על פניה.
"מי זה?"
"השכן החתיך שלי"
"השכן החתיך?"
אני לא אשקר, הוא באמת נראה טוב. בלונדיני עם תלטלים קטנים.
"ראית אותו? גם חתיך, גם נחמד, וגם אוהב חיות! יש יותר טוב מזה??"
"כנראה שלא"
אנחנו אוכלים את הפיצה ואני הולך. אני לא רוצה להישאר פה יותר מידיי. אני נכנס למעלית ורואה את 'השכן החתיך'.
"אחי, תגיד יש לה חבר?"
וואו
"לא אחי. אני בן דוד שלה"
זה נראה כאילו סיפרו לו שהוא זכה במיליון דולר.
"תודה אחי! זאת אומרת, סבבה."
כשאני מגיע לקומה אפס, הוא לא יוצא, הוא חוזר בחזרה לקומה של ג'ולס. בחור אמיץ.
וחתיך, לפי דבריה של ג'ולס.
אני נכנס לאוטו ונוסע הביתה. אני חייב לנוח קצת.
אני מגיע לדירה הקטנה שלי ופותח את הדלת. הכלב שלי, ג'ייסון, קופץ עליי ונובח משמחה.
אני מתקלח בזריזות והולך לישון.
מחר יש לי יום ארוך. אני נפגש עם ג'ולס. היא צריכה לבחור שמלה לצילומים.
**
הפרק מוקדש לבסטיז שלי שיודעות מי זה השכן החתיך😌🫶

החוזהWhere stories live. Discover now