פרק 4

107 8 0
                                    

פרק 4

ליאו

ליפני 10 דקות

עברו 5 שנים מאז שפגשתי אותה. אני זוכר שברגע שהיא ניתקה לי לא הצלחתי להבין. למה? מה קרה? אחרי בערך שבוע שנפרדנו עלתה כתבה על המשפחה של ג'ולס. "זוג השנה" הם קראו לזה. היא עזבה אותי בשביל איזה דין ינין. טוב, זה לא משנה כבר. אני המשכתי בחיים וככה גם היא. היא המשיכה עם הדוגמנות, אני בדיוק בדרך לעבודה החדשה שלי. "שלום!" אני רואה בחורה מוכרת. "אהמ שלום?" היא נראת ממש מאוכזבת כי אני לא מכיר אותה. "היילי?" מה?? זאת היילי?? היא כל כך השתנתה! "אהה! היילי זה כל כך נחמד לפגוש אותך!" "גם נחמד לפגוש אותך!" היילי תמיד ידעה לקרוא מחשבות. היא מסתכלת עליי כאילו היא יודעת מה אני חושב. זה דיי קריפי. "ג'ולס עובדת פה ממול. קפוץ להגיד לה שלום!" היא באמת קוראת מחשבות. היא מצביעה בדיוק על הבניין שאני אמור ללכת עליו. רגע, אין שום מצב... יכול להיות ש... "מה אתה מחכה? לך עליה!" יש מצב שהיא מכשפה או משהו?"ביי! היה ממש כיף לפגוש אותך!" "גם אותך!" אני רץ מהר לכיוון הביניין הגדול. אני צריך לבדוק בטלפון איפה המשרד הזה.. אה! קומה שלוש! "סליחה אדוני" אני רואה בחורה נמוכה עם קוקו בלונדיני. לא... יותר בכיוון של צהוב."כן?" אין לי כוח עליה. אני חייב למהר!
הבחורה ציחקקה וברחה. מה הקטע של אנשים? אני הולך מהר למקום שהמנהלת שלחה לי ורואה אותה.
אני ממש מתאפק לא לרוץ עליה ולחבק אותה.
"היי"
אני אומר בקול הכי אדיש שלי והיא מסתובבת עלי.
היא כל כך יפה
חבל שהיא כבר לא שלי

פרק קצר מאוד:(
אבל אל תדאגו הפרקים הבאים יהו יותר ארוכים3>

החוזהWhere stories live. Discover now