פרק 5
ג'ולס
מה? מה הוא עושה כאן?
"אהמ היי.. מה אתה עושה כאן?"
"באתי לעבוד"
לעבוד? מה... אה. הוא המעצב החדש. איזה יופי. "אהמ אוקיי... בוא נתחיל..."
"או! שלום לך ליאו!" אני מסתובבת ורואה את אבי. "סליחה מי את?" ליאו שואל בתמימות כזאת, שאני כמעט צוחקת.
עכשיו אבי כולה אדומה "אני המנהלת של ג'ולס! ותתחיל לעבוד!"
היא הסתובבה והלכה. הסתכלתי על ליאו, וזה לא נראה כאילו אכפת לו מזה. "קדימה בואי לפה. אני רוצה לסיים עם זה כמה שיותר מהר" "אוקיי.." הוא מתקרב עלי ומתחיל למדוד אותי. נמאס לי כבר מהשתיקה הזאת. "נו אז מה קורה? איך החיים?" "אותו דבר" הוא אמר בלי להרים את מבטו.מה הקטע שלו? "ליאו הכל בסדר? למה אתה מתנהג עלי כאילו אנחנו זרים?" הוא מתחיל לצחוק. מה? אני לא מבינה כלום. "הכל דבש סבבה? אני פה בישביל לעבוד, לא בישביל לנהל איתך שיחות." הכל דבש?? מה יש לו?
הוא ממשיך למדוד אותי ואני מרגישה דיי לא בנוח. "אהמ.."
"את יכולה להיות בשקט? באתי לעבוד את זוכרת?"
הוא אומר את זה בקול נגעל ממש, כאילו מחייבים אותו להיות פה. למה שהוא ידבר עלי ככה? אני לא עשיתי לו כלום. אני לוקחת את הטלפון שלי ושולחת תמונה לדין. אני חושבת שליאו שם לב כי הוא מתעצבן. " שימי את הטלפון בצד. תדברי עם אהוב ליבך אחר כך." אהוב ליבך? מה? "על מה אתה-" אה. נכון. דין. "אני מבקשת ממך לא לזלזל בו." הוא מגלגל עיניים וממשיך למדוד אותי ולרשום בפנקס שלו את המידות. אני כבר מתעצבנת. יש מצב שהוא כבר לא מרגיש אותו דבר?.. "אתה יודע ש-" "יודע מה?!" הוא צורח. "יודע ששברת לי את הלב בישביל להיות עם איזה טחון מאיטליה? כן אני יודע!" מה?.. אני ידעתי שהוא יודע אבל לא ידעתי שהוא מקנא. "ליאו, אני לא התכוונתי לשבור לך את הלב, ורק שתדע גם אני הייתי מאוד עצובה מזה. אבל-" "אבל מה?! אין שום דבר הגיוני שאת יכולה להגיד בישביל לחפות על מה שעשית!" מה?? הוא כותב משהו בפינקס והולך. מה הקטע שלו?
אני חייבת לדבר איתו.
**
אני מאוד מקווה שאתם נהנים מהספר עד עכשיו!
אני ממש אשמח אם תשאירו תגובות🫶
YOU ARE READING
החוזה
Romansaתקציר: זהו זה נקבע. אני ודין מתחתנים. אם אני רוצה וגם אם לא. כל בחורה אחרת הייתה אומרת שאני "חיה את החלום", אבל יש את ליאו. אני רוצה אותו ורק אותו. מה קורה כשאמא שלך החתימה אותך על חוזה נישואין? מה קורה שהלב שלך שייך בכלל למישהו אחר? ומה קורה כשכל...