Selam asklariiimm! Nasılsınız? Bölümü okurken yorumlarda fikrinizi belirtip oy kullanmayı unutmayın.
İyi okumalar!//
"Burçak!"
"Azra!"
İkimiz de resmen bağırıyorduk.
Azra, benim tek arkadaşım ve aynı zamanda kuzenimdir. Kendisi İzmirde yaşıyordu ve buraya da üniversite için gelmiş olmalıydı. Çünkü ayağının dibinde dört tane kocaman valiz vardı.Ayağa fırlayıp kucağıma atladığında hala anın şokunu yaşıyordum.
Klasik karşılaşma faslını bitirdikten sonra çerezleri alıp solunun ortasındaki cam sehpaya dizdim.
"Kızım?"
"Efendim babacığım?"
"Alnına ne oldu? Morarmış biraz." Dediğinde elimi alnıma görürdüm. Biraz şişmişti.
"Bir şey yok, baba ya. Gelirken başımı direğe çarptım."
Bu sözümle herkes gülmeye başladı.Ben de yanlarına oturdum. Sohbetlerine dahil olmuyordum aslında. Bugün olanları düşünüyordum.
Aklıma Kaya geldi. Hemen kalkıp odama geçtim.
Kaya'yı aradım. Neden daha o değişik binadayken aramadığımı ise aptallığıma verdim.
Sekreterin sesiyle dondum.
"Aradığınız numara kullanılmamaktadır. Lütf-" sinirle kapattım telefonu.
Ne olmuş olabilirdi ki?En fazla mafya babasıdır.
Kaya, muhtemelen Deniz'in yakınıydı. Çünkü odasına kapıyı çalmadan direkt girmişti.
Fakat Deniz, Kaya'nın ismini söylediğimde sinirlenmişti.Ay yine merakım tuttu. En kısa zamanda Kaya'yı bulmalıydım.
Bir de...
2 gün sonra Arda'nın arkadaşının dogum günü partisi vardı!
Kesinlikle gitmeliydim.
Kapı çaldı. İçeri Azra girdi.
"Özlemedin beni galiba." Dedi üzgün bir sesle.
"Ne diyorsun salak. Tabii ki özledim." Dedim başına vurarak.
Sohbet böyle başlayıp Azra'nın, aldatan eski sevgilisine kadar uzadı.
"Ee, senin yok mu?"
"Ne?"
"Hoşlandığın biri falan?"
"Yok, ama aslında var." Dedim dürüstçe ve Arda'yı kastederek.
"Yani var. İsmi neymiş bu şanslı kişinin?"
"Arda."
Bir şey söyleyecekti ki anında sözünü kestim.
"2 gün sonra arkadaşının dogum günü partisi varmış beni de çağırdı. Gelsene benimle.""Ay kızım, şaka mı yapıyorsun? Tabii ki de gelirim. Bu arada resmen çocuk sana evlenme teklifi vermiş." Dedi sonda çığlık atmayı unutmayarak.
Güldüm.
* * *
Sabah uyandığımda Azra'nın daha uyuduğunu gördüm. Gece ısrar ederek Azra'yı hemen hemen iki kişilik yatağımda yanımda uyutmuştum. Gece 4'e kadar Azra'nın 'ex'lerine sövmüştük.
Hemen hazırlanıp okula gitmeye başladım. Bu okul yolu artık eskisi kadar sıkıcı gelmiyordu. Her an bir mafya ile karşılaşabilirdim, ki bu da olasıydı. Son birkaç günden sonra...
Sorunsuz bir şekilde okula vardım.Hızla sırama geçip başımı masaya dayadım. Kafamı yan çevirip öğrencilere bakmaya başladım. Bu halimle özürlü gibi durduğuma yemin edebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarına İki Bilet
Teen FictionBirbirlerine kavuşmak için yıllarca bekleyen Deniz ve Burçak'ın hikâyesini hayal edin. Kalpleri birbirine aşıkken ayrı düşen bu iki ruh, kaderin oyunlarına teslim olmuş gibi görünse de, içlerindeki ateş hiç sönmemiştir. Bu hikâyede, aşkın gücü ve k...