3.✓

19 3 0
                                    

Tae:

Seděl jsem ve své lavici a sledoval Jungkooka jak se baví s nějakou holkou a u toho se smějou, aspoň někdo si našel kamarády já žádné nemám tedy pokud nepočítám Jungkooka J-Hopa RM Sugu Jimina a Jina. Jen ti se semnou kamarádi ostatní mě nemají rádi.

Zazvoní na hodinu Jungkook si sedne na své místo tedy do lavice za mnou i s tou holkou ano sedí spolu já sedím sám.  Povzdechnu si a položím si hlavu na lavici a nevnimam učitelku která něco říká byl bych rádci doma a ne tady.

Někdo mě sťouchne do zad tak zvednu pohled a otočím se za sebe.

,,Tae děje se něco.“ Šeptne Jungkook tak aby ho učitelka neslyšela.

Zakroutím hlavou že ne.   Otočil jsem se k oknu a koukal z něj ven ani sem nepostřehl že někdo vešel do třídy do doby než si sednul někdo vedle mě.

,,Ahoj jsem Max.“

,,Ahoj já jsem Tae.“ šeptnu a koukám dal z okna. Po dlouhé době zazvonilo na přestávku tak jsem si vyndal mobil a koukal co kde je nového.

,,Ty Tae můžu se tě na něco zeptat.“ promluvil Max.

,,Co potřebuješ.“

,,Jen jestli by si mi to tady neukázal ještě se tu nevyznam.“ 

,,Proč se ptáš zrovna mě zeptej se třeba Jungkooka  když si spolu tak rozumíte.“

,, Tak promiň že otravuju.“ vstal a sedl si k Jungkookovi na volné místo protože jeho sousedka byla s holkama.

Povzdechnu si a jdu na chodbu a sednu si na parapet.

,,Co ty tu tak sám.“ ozve se kousek ode mě všimnu si že je to ta dívka co se baví s Jungkookem.

,, Chtěl jsem chvíli vypadnout ze třídy.“

,,Aha já myslela že budeš s Jungkookem.“

,,Ten nemá čas a jakto že s ním nejsi ty.“

,,Jak si říkal ty nemá čas věnuje se nováčkovi. Mimochodem jmenuju se Yeni, jak se jmenuješ ty.“

,,Já jsem Tae a rád tě poznávám Yeni.“

,,Já tebe taky ráda poznávám, všimla jsem si že jsi tichý než ostatní a skoro s nikým se nebavíš.“

,,Yeni to bude asi tím že se semnou nikdo nebaví.“

,,Jakto vždyť jsi krásny a milí kluk.“

,,Moc děkuji jsi hodná a taky jsi první kdo mi to říká.“ usmeju se na ni  a vydám se i s Yeni do třídy kde si všimnu že její věci jsou přemístěny u mě na lavici a na jejím místě sedí Max. Povzdechnu si.

,,Tak jak koukám tak sedíš semnou.“

,,To mi vůbec nevadí aspoň budu mít lepší známky.“
Oba se zasmějeme a sedneme si, všimnu jak mě Jungkook sleduje pohledem musíme si promluvit já jen sklopím pohled a mlčím.

Po skončení vyučování si dám věci do skříňky a vydám se pomalu směr východ že školy. Vyjdu ven před školou na mě čeká Jungkook není sám je tam s ním Max. Nadechnu se a projdu kolem nich do doby než mě někdo chytne za zápěstí a tím mě zastaví. Ohlednu se. 

bts Kde žijí příběhy. Začni objevovat