Vzbudil jsem na zvonění budíku který mi ohlašoval že je čas vstávat. Tak jsem tedy vstal z postele vzbudil jsem Jimina který začal něco mrmlat a s oblečením sem se vydal do koupelny kde jsem udělal ranní hygienu oblékl se a šel zpět do pokoje. Kde už seděl Jimin dokonce přichystán.
,, Dobré ráno."
,, Dobré ráno Jimine jak si se vyspal."
,,Vyspal sem se skvěle."
,,Tak to jsem rad tak pojď na snídani."
Jimin jen přikývne a vydáme se do kuchyně kde už sedí Jungkook a Yeni.
,, Dobré ráno." pozdravime je s Jiminem naráz.
,, Dobré ráno i vám hrdličky."
Zamumla Jungkook s plnou pusou.Mi ho s Jiminem zprazime pohledem on se jen zasměje a dál snídá mi si taky sedneme a také se pustíme do jídla.
,,Jak se těšíte do školy." zeptá se nás Yeni.
,,Ani moc ne." odpovím.
,,A ty Jimine."
,,Jako každý jiný den."
,,No tak přece je na co se těšit Taemu dají pokoj když má tebe a ty bys měl být šťastný že máš tak úžasného kluka." culi se Yeni.
,,To máš pravdu a sem rád že mám tak úžasného kluka." nenápadně mrkne na Jungkooka já si toho vsimnu ale nic neříkám jen se pousměju.
,,Tak to jsem ráda doufám že s ním plánuješ zůstat nadále a ne že ho po pár měsících odkopneš."
,,Toho se neboj Yeni budu s ním tak dlouho dokud to půjde." odpoví ji a přitom koukne na Jungkooka a pak na mě já si hraju s prsty a mlčím.
,,Tak to je super." zatleska.
Pokračování příště omlouvám se za chyby doufám že se bude líbit...
ČTEŠ
bts
Fanfictionpřed 4 lety se patra sedmi kluku dostala na ostrov. Po dlouhé době se dostali domu a jak si zviknou na to že už nejsou spolu potkají se někdy nebo ne