6.✓

13 4 0
                                    

Tae:

Sedíme tu necelou půlhodinu Jimin donesl dvě flašky nějakého alkoholu a já tu sedím se sklenkou džusu a jedním panákem nějakého alkoholu kterého jsem se ani nedotkl, kluci už měli docela upito. Potichu jsem seděl vedle nich a sledoval je jak se z vesela baví a smějou se všemu jen já se tu nudím.

Poklepu Jungkookovi na rameno aby mě vnímal, on se na mě otočí a trochu víc se ke mě nahne aby mě slyšel.

,,Co se děje TaeTae.“

,, Musim na WC tak kdybych se dlouho nevracel abys věděl kde mě máš hledat.“ řeknu mu.

,,Mám Jiit s tebou.“ škytne.

Kouknu na něj a všimnu si jak kouká za mě. Ohlédnu se taky tam, a všimnu si Marka jak mě sleduje.

,,Jungkooku zvládnu to, možná.“

On jen přikývne a já se vydám směr WC.
Také jsem si všiml že Mark se vídal hned za mnou já zrychlim krok a mysto toho jsem se vydal ven z klubu a schoval se za roh baru aby mě neviděl Mark a měl jsem štěstí nevšimnul si mě sednul jsem si na zidku a čekal jsem až se vrátí zpět ale to se nestalo. Tak jsem se tedy rozhodl vrátit do vnitř a skočil jsem si na WC a pak jsem se vrátil za klukama.

,, TaeTae kde si byl tak dlouho.“ zeptá se vesele Jimin hned jak jsem si sednul.

,,Byl jsem na WC.“
Kyvne a koukne zmateně vedle mě když si k nám sedne Mark.

,, Zdravím kluci nevadí když se připojím.“ zeptá se Mark.

,,Vuubec nevadí.“ zasměje se J-Hope.

Já se od něj odsunu víc k Jiminovi který si prohodil místo s Jungkookem.

,, Prosimtě Tae to sem ti tak chyběl.“ zasměje se Jimin a dá si ruku přezemě.
Nic neříkám a koukám na sklenkou s džusem a napiju se.

,, Neříkej mi že piješ jen toto.“ šeptne mi do ucha Mark.

Já ho od sebe odstrčím a on mě chytne silně za zápěstí.

,,Ehm kluci nevadilo by vám kdybych si tady Taeho na chvíli půjčil.“

,,Vůbec ne jen běžte ale vrať nám ho.“
Já kroutim hlavou v nesouhlas.

,,Jen jdi TaeTae.“ poví Jin. Já stále sedím na místě a ani se nehnu. Mark mě tedy násilím postaví a táhne mě ven.

,, Pusť mě dohaje já s tebou nikam nejdu.“ snažím se mu vykroutit.

Proč ho Jungkook nezastavil.

Mark mě přirazí ke zdi.
,,Tak chlapečku tohle jsme si nedomluvili.“

,,Nech mě na pokoji a pusť mě.“
Dá mi facku.

,, Mlč nebo to bude horší.“

Začne mi rozepínat kalhoty které následně stáhne i s boxerkama. Snažím se mu vikriutit ale on mě drží pevně.
Když zaslechnu že si rozepíná kalhoty a stáhne si je. Začnu sebou házet a tečou mi slzy po tváři.

Nakonec to dopadne tak jak minule kde do háje je Jungkook který mi slíbil že mě ochrání před ním. Sedím na zemi opřený o zeď a brečím jediný co jsem ještě zvládl je obléct se.

Chci umřít.

Jimin:

,,Hele kluci kde jsou tak dlouho.“

,,Vůbec nevím.“ poví Jungkook který se po mě plazi už nějakou dobu, vím o něm že je bisexual a vůbec mi to nevadilo.

Mezitím k nám přijde Mark.

,, Koukám že jste se rozjeli.“

,,vím.“ pohladim Jungkooka po stehně. A noklonim se k němu.

,, Půjdem ke mě.“ políbím ho a nemotorně sebe i jeho postavím a táhnu ho ven z baru samozřejmě jsem po cestě zaplatil a šli jsme ke mě.

Tae mi poslal SMS že už je doma tak ať ho nehledáme, já mu jen odepsal že beru na vědomí a věnoval jsem se Jungkookovi který ze mě stahoval kalhoty i on nebyl po zadu byl jen v boxerkach.
Nakonec jsme oba skončil nazí a dál si to domyslite co bylo.

bts Kde žijí příběhy. Začni objevovat