18. school

9 3 3
                                    


Další den ráno kluci vstali a nachystali se do školy.

První kdo seděl v kuchyni byl Tae který  ignoroval  příchod Jungkooka s Jiminem ani jeden ho nepozdravil. Tak se Tae zvedl a odnesl svůj talíř do dřezu a odešel z kuchyně vzal si tašku a rychle se obul a šel pomalu ke škole po cestě potkal Yeni s její sestrou tak se rozhodl jít s němi vyprovodit její  sestru a pak společně šli do školy před školou už byl Jungkook i s Jiminem.

,,Tae jdeš taky za klukama.“

,,Jdi sama Yeni já půjdu do školy.“

,,Tae máš tam přítele.“

,,Kde Yeni já ho nevidím.“ zamumlal Tae.

,,Tae máš tam Jimina.“

,,Yeni vím že je tam Jimin.“

,,Tae vždyť je to tvůj přítel.“

,,Fajn jdu s tebou.“ zamumlal Tae.

Oba se tedy vydali za klukama.

,,Ahoj zlato jak si se měla chyběla si mi.“ políbil Jungkook Yeni.

,,Měla sem se dobře a taky si mi chyběl.“ Tae jen protočil očima a dělal že tam není.

Yeni se na ně koukla.

,,A ví dva se jako nepřivytate.“

Sledovala je.

,,Ahoj Tae.“

,,Ahoj.“ odpověděl mu Tae.

,,Ale takhle sem to nemyslela.“

,,Yeni mi už jsme se přivítali u snídaně.“
Zalhal Jimin.

Jungkook po něm hodil pohled víš co máš dělat Jimin přikývl a čapl Taeho za zápěstí a šel s ním do budovy.

Jungkook s Yeni je následovali.

U skříněk Taeho a Jimina se pak zastavili ne jen Yeni s Jungkookem ale i ostatní kdo procházel kolem hádku mezi Jiminem a Taem si nikdo nechtěl nechát ujít.

Pak pro všechny bylo šokem co Jimin řekl chudákovi Taemu.

,,Je konec Taehyungu nikdy sem tě nemiloval  nikdy bych si o tebe nepopřel kolo víš byl si jen vsázka že tě dostanu do postele.“ To šokovalo i Jungkooka nevěděl že se Jimin s někým vsadil že se vispi s jeho nevlastním bratrem mrzelo ho to ale stále je na Taeho naštvaný a jen tak se to nezmění.

Nakonec se všichni rozešli do svých tříd. Tae zůstal sám na chodbě i po zvonění.

Neměl na nic náladu proto se rozhodl opustit školu a šel do cukrárny kde věděl že bude sestra Yeni která mu psala že se na školu vibodala a šla do cukrárny. 

A ano byla tam Tae si k ní přisedl.

,,Co tu děláš proboha Tae.“

,,Nechtělo se mi sedět ve škole tak sem se na ni vykaslal.“

Pousmál se a objednal si čaj a nějaký zákusek. Oba tam prosedeli docela dlouho že si nevšimli že Jungkook s Yeni mají namířeno do kavárny.

Do doby než je vyrusila Yeni

,, Sofie co tady děláš nemáš být ještě ve škole.“

,,Ahoj Yeni no měla ale vybodla jsem se na to tady s Taem tu jsme už od začátku školí.“

Zasmál se.

,,To je naposledy co si byla za školou.“

,, Rozkaz kapitanko.“ zasměje se i s Taem.

,,A ty mladý muži pro tebe to platí taký.“

,, Rozkaz kapitanko.“ zasalutoval a zasmál se.

,,My dva si promluvíme doma.“ ozval se Jungkook a Tae jen prikyvnul.

Po další půl hodině Tae se Sofii se vydali domu každý na jinou stranu.

Když se Tae dostal domu tam ho čekalo překvapení na gauči seděl Jimin s mobilem v ruce.

,,Tak si dorazil.“ ozval se Jimin.

,,Co tu děláš.“

,,Co by, víš Tae já jsem nebyl blbej a věděl jsem že to Jungkookovi řekneš tak sem mu řekl že ty si mě k tomu přinutil.“

,,Ty jsi ale magor, kvůli tobě jsem přišel o bratra.“

,,Nezapominej že je nevlastní.“

,,To je mi úplně jedno já ho bral jako vlastního.“

,,Tae.“ ozvalo se za Taem.

,,Ano.“

,,Byl bych rád kdyby jsi dělal že jsem nevlastní a taky že se neznáme.“ řekl mu Jungkook.

,,Ale.“

,,Žádné ale Taehyungu.“

Tae nakonec prikyvnul a odešel do pokoje.

Kde se zamknul a svalil se do postelemi s brekem.

Jungkook to s Jiminem slyseli ale nic neudělali.

,,A ty Jimine jaká sázka a s kým.“

,,To jsem jen tak placnul zlato aby to bylo dramatické.“

Jungkook prikyvnul.

Jimin ho vzal za ruku a vedl ho do pokoje.

Pokračování příště...

Omlouvám se za chyby doufám že se bude líbit

bts Kde žijí příběhy. Začni objevovat