pohled Jimina✓

19 3 0
                                    

Po snídani jsme se všichni vydali do školy.

Yeni s Jungkookem šli před námi a já se celou cestu díval na Jungkooka a Taeho jsem nevnímal ani sem si nevšimnul že zpomalil.

Došli jsme ke škole.

,,Jimine kde je Tae." zeptá se mě Jungkook. Já se kouknu kolem a všimnu si ho jak teprve přechází přez přechod.

,,Támhle." ukážu na něj.

,,Proč jste nešli spolu." zeptá se Yeni.

,,On musel podle všeho zpomalit." odpovím.

,,Stalo se něco že je takový myšlenkami jinde." ptá se.

,,Yeni já nevím co se mu honí hlavou asi má strach."

,,To je vlastně pravda ale teď se nemá čeho bát vždyť má tebe takže si na něj nikdo netroufne."

,,To máš pravdu ale strach v něm zůstane ještě nějakou dobu." odpovím Yeni.

Mezitím k nám dojde Tae.

,,Kde se nám touláš Tae." zeptá se ho Jungkook.

,,Jen sem se zamislel nad něčím."

,,Tae nemáš se čeho bát nikdo ti neublíží Jimin tě bude mít stále na očích i když nebudete stále spolu a já budu taky poblíž ano." poví mu Jungkook a dá mu ruku na rameno.

,, Když se teď budeš držet u Jimina když budeme ve škole před začátkem hodiny pochopí že jste pár ." usmeje se Yeni.

Já chytnu Taeho za ruku a všichni se vydáme do budovi.

Procházeli jsme všichni školní chodbou ke skříňkam a všichni se dívali na Taeho pohledem teď už se tě nedotkne jinak bychom měli velký problém.

Došel jsem s Taem do třídy kde jsme si sedli každý na své místo, nesedime spolu ale každý jinde.

Pohledem zavádím o Jungkooka a nápisů mu SMS že se o přestávce sejdeme na WC. On mi odepsal že s tím počítá.

Začla nudná hodina matiky sem tam jsem se kouknul na Taeho ten měl hlavu položenou na rukách na stole a koukal z okna sem tam si něco zapsal ale jinak nevnímal.

Konečně zazvonilo na přestávku a já se vydal na WC a chvíli po mě i Jungkook.

,,Tak jsem tu co potřebuješ zlato."

,,,Zlato já bez tebe nevydržím až do konce školního dne."

,,Jimine vím že to zvládneš večer je má postel i tvá." políbí mě a já mu mile rád polibek oplatim.

Libame se dlouho že si nevšimne že z kabinky vichazi člověk který má už tak dost bolavé srdce.

Nakonec si ta osoba odkasle a mi se od sebe vzdálíme.

,,Ehm Tae jak dlouho jsi tu."

,, Dost dlouho abych vše slyšel." zamumla a umeje si ruce. A má namířeno ke dveřím než je stihne otevřít chytí ho Jungkook za zápěstí.

,,Tae měl bys tu počkat s Jiminem já půjdu pak půjdete ví ano."

Tae jen přikývne a nic neříká počkáme až Jungkook odejde a chvíli po něm se též vydáme do třídy a sedneme si na své místa..

Konečně je konec viucovani a mi můžeme na oběd a pak domu.

Yeni s námi nejde jen nás vyprovodí a pak musí naproti své sestře.

,,Yeni můžu jít s tebou." zeptá se jí Tae.

,, Pokud chceš nemám s tím žádný problém." Tae se usměje a taky se s námi rozloučí a odejde s Yeni.

,, Myslíš že je Tae smutný."

,, Jungkooku je smutný protože on miluje mě ale já miluju tebe." zašeptam....

Pokračování příště...

bts Kde žijí příběhy. Začni objevovat