Niko:
"Me nähään parin päivän päästä.." sanoin ja halasin Joonasta.
Mun oli pakko lähtee käymään pohjosessa hakemassa pari juttua kotoa, Joonas ois voinu tulla mukaan mutta en halunnu sitä mukaan en tietenkään sanonu sitä sille.
Oikeastaan kerroin Aleksille mun yllätyksen ja vaan sille, koska Aleksi piti salaisuudet. Joeliin en luottanu, se ois kuitenkin jossain sivulauseessa möläyttäny Joonakselle. Aleksi lähti mukaan ja kehitteli jostain demon pohjat ja alko säätää sen kanssa.
Niin oli mun reissun oikea syy turvattu, tosin sen mitä kuulin demoa, hitto että se kuulosti hyvälle. Haluun päästä tekee tohon sanat kun tuun kotiin.
"Mulla on jo sua nyt ikävä.." Joonas sanoi ennen kun lähdin kohti Oulua.
"Oot rakas.." sanoin ja painoin oven kiinni ja lähdin ajamaan pitkää matkaa.Timeskip, Oulu
"Noni, perillä.." sanoin kun meillä oli videopuhelu päällä
"Moi Joonas.." Eve sanoi kun hyökkäsi mun taakse
"Moi Eve, pidät Nikon kurissa siellä.." Joonas sanoi
"Todellakin.." Eve sanoi, niinhän sä luulet siskoseni."Kato, Helsingin herra.." kuului kun Joona tuli kotiin
"Kato apina.." heitin mun veljelle
"Nyt kun kaikki on kotona, tulkaa syömään.." äiti huusi keittiöstä
"Sauna on kohta lämmin, pojat voi mennä saunaan ja sitten meidän neidit.." isä sanoi kun tuli keittiöön"Tuutsä Joona jeesaa, kannetaan tää yks tonne autoon.." sanoin, mulla oli vähän isompi yllätys Joonakselle ja kyllä mun piti Oulusta asti lähtee hakee tää.
"Joonas niin tykkää tosta kun näkee ton.." Joona sanoi
"No aivan varmasti.." sanoin
"Hei, viititkö kattoo mun auton? Sen piti koko matkan outoa ääntä ja sä löydät vian kun vian.." sanoin Joonalle
"Joo ilman muuta.." Joona sanoiMyöhemmin käytiin saunassa ja päädyin lojumaan mun huoneeseen, videopuhelu Joonaksen kanssa ennen nukkumaan menoa, harmi vaan kun oltiin niin kaukana toisistamme.
Pari päivää kulu nopeesti ja olin lähdössä kotia kohti.
"Joona, nähään parin viikon päästä kun tuut Hesaan.. Ja sä kato noiden vanhusten perään.." sanoin ja halasin Eveä
"Soita kun oot perillä.." äiti huusi, kaikki seiso ulkona ja katto kun lähdin.Pitkä kotimatka kohti Helsinkiä alkoi!
Joonas:
Niko oli lähteny käymään Oulussa, mun jäädessä säätämään Aleksin kanssa uuden sinkun pohjia, kyllä Joelkin ja Ollikin pyöri mukana, Tommi oli Nikon tavoin matkalla Oulusta ja sillä oli lyhyt matka enää, toisin kun Nikolla joka vasta lähti.
"Tähän vielä laulut ja hyvä tulee.." Aleksi sanoi
"Onneks Niko on tänään vielä kotona.." sanoin
"Eli meillä on loppuviikosta demo valmis.." Aleksi sanoi
"'Monelta Tommi sano että on Hesassa?" Joel kysyi sohvalla lojuen
"Eiks se sanonu jotain neljän ja viiden välissä?" Olli kysyi
"Ja Niko joskus kymmenen jälkeen.." sanoinTai niin mä luulin, seuraavat tapahtumat muutti mun ja muiden elämän lopullisesti, mikään ei ollu enää samaa. Kaikki muuttu kuin sormia napsauttamalla, eikä koskaan palaa ennalleen.
"Jatketaan huomenna koko porukan voimin, lähen tekee Nikolle ruokaa et se saa syödä pitkän ajon jälkeen.." sanoin
"Ja mä lähen venaa Tommia.." Joel sanoi
"Nähään huomenna.." Olli sanoi kun lähti Aleksin kanssa.Kun pääsin kotiin soitin Nikolle videopuhelun että tuo pysyy hereillä ajon aikana, unohdin kuitenkin ruuan vaikka jääkapissa ois ollu tarpeet.
"Moro muru, saitteks sinkun pohjan kuntoon?" Niko kysyi
"Joo, enää laulut ja jotain Allun lisäyksiä.." sanoin
"Ihan hirvee keli, vettä työntää niin ettei kunnolla nää eteensä.." Niko sanoi
"Aja varovasti.." sanoin
"Joko Tommi pääs perille?" Niko kysyi
"Ehkä tunti sitte.." sanoin
"Hyvä homma, nyt kun saan vielä itteni ehjänä kotiin.." Niko sanoiMua huolestutti keli missä Niko ajo, ei tää ollu eka kerta mutta väkisin huoletti kun Niko koitti nähdä eteensä ja kurkotti eteenpäin.
Pidettiin videopuhelu auki lähes koko matkan, välillä katkastiin että Niko sai puhelimeensa akkua ettei puhelu katkee.
Mulla soi joku ihme spotify lista aina sillä välillä kun ei puhuttu puhelimessa, ehkä tää oli joku Nikon bile lista ja se oli jakanu sen mulle joskus.
... ... ...
Nyt ajat sit Niko hitaasti mutta varmasti, ettei nyt vaan satu mitään. Joonas venaa sua kotona ja sitä että pääsee sun halittavaks!
626 sanaa!
Mennään eteenpäin, ei mulla muuta! ;)
Ps. vähiin käy ennen kun loppuu, enää muutama luku jäljellä! ;)
YOU ARE READING
End Of Line (Niko & Joonas) (2) [VALMIS] ✔️
Fanfiction"Pimeän tultua mä puristan sun kättäs Oothan tässä vielä huomenna? Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan Ja keräät talteen palaset kun hajoan.. Niin oothan tässä vielä huomenna Sä oothan tässä vielä huomenna.." ... ... Elämä on mallillaan ja kaikk...