Gözlerim sanki birbirine yapışmış.ah tarım!. Gözlerim açılmıyor. Sesler gelmeye başladı. Dur bi dakika bu ses erkek sesi ne diyor bu bana "hadi Güneşim benim uyan" ne benim ismim güneş mi yada bana öyle mi hitap ediyor. İyi de kim bu sonra gözlerimi zorlukla açtım.Ve evet bulanık görüyorum. Sonra birden gözüme kahve gözlü vee uzun boylu yapılı yane baya yapılı biri çarptı. Kim bu acaba "aşkım uyandın sonunda tanrım sana şükürler olsun" dedi ne ben onun sevgilisimiyim şimdi vay be iyi ama neden hatırlamıyorum.
"Nerdeyim be siz kimsiniz" dedim sesim niye bu kadar aciz ki benim.
"Ah lanet olsun lanet olsun tanrım güneş benim Burak üç yıl beraber sevgili olduğun Burak seni canından çok sevdiği Burak " dedi ve ağlamaya başladı. İyi ama ben neden hatırlamıyorum ki. "Burak bey ben ozut dilerim ama hiç bir şey bilmiyorum" dedim sonra biraz gülüp "ben senin burağındın güneş bey yok sonra seni biri gelip kandırdı ve sen kendini uçurumdan aşağı attın.ve doktorlar la konuştum kısa bir süreliğine hafızanı kaybettin.bak bitanem inan bana çok daha güzel olucak herşey" dedi İçimde garip birşeyler vardı sanki ona uymak güvenmek istiyordum. Ama onu daha hiç tanımıyorum bile ah demekki ben bunu bu kadar çok seviyorum. Kendimi uçurumdan aşağı attım.ama hala yaşıyorum.peki ya Ailem varmı benim yoksa ben bi Burak denen kişiyle aynı evdemi yaşıyordum.
Düşünceler kafamı kurcalamaha başladı."peki eve ne zaman donucem"
dedim burda kalamazdim ya"bak bitanem bir ay burda kalmak zorundasın ve iç kanama olabilir o yüzden burda beraber kalıcaz "
Dedi iyi ama ailem yokmu benim "peki ya ailem nerde " dedim Burak denilen cocuksa birden yüzünü buruşturdu "bak hayatım seni ailen terk edip gitti ve sen benimle 3yildir yaşıyorsun ama şimdi bunları sana anlatamam biraz dinlen " dedi ve odadan çıktı .ve ben duyduklarımi sindirmeye çalıştım.ama sanki fazla umrumda degil mis gibi geliyordu bana daha çok dusunmedim ve kendimi uykuya teslim ettim.
Burak tan devam
Ah tanrım.güneş hafızasını kaybetmiş ve hiç birşey bilmiyor ve ben bir ay boyunca ondan uzak kalicam cunki doktorun emri var .kentine inip çay aldım saat gece 2yi gösteriyordu. Acaba ona ne yapsam da hafızasını geri getirebilirim.olsun ozaman gelsin de birşeyler bakarız bende yukarı çıktım güneşin yanına gittim ne güzel uyuyor meleğim.bende koltuğa attım kendimi ve gözlerimi kapadım