Bölüm 6

32 1 0
                                    

Sabah erkenden kalkıp aşağı indim. Fakat buzdolabında hiç birşey yok bende markete gitmeye karar verdim.evden çıkıp arabay bindim şuan Burak beni gorse kesin gebertir.arabayı hızlı surdum.markete girdim.ve herşeyi alıp tekrar arabay bindim eve gelince hemen içeri girdim. Burak daha kalkmamis allahtan
Bende kahvaltiyi hazırladım.ve Banyoya girdim.birden kapı çaldı ama "ben bakarım.askim" dedi Burak bende bir güzel banyomu yapıp giyindim.aşağı indiğimde dünkü gelenler vardı yane mukadder teyzeler."aşkım komsularimizla beni tanistirirmisin"dedi Burak gülerek yüzle "bende daha dün tanıştım aşkım onlarala bu mukkader teyze( elimle onu gösterdim.)buda eslin onun kızı " dedim "siz ne için gelmistiniz " dedim esline sonra eslin elinde poseti bana gösterdi "size simit kurabiye felan getirdim " dedi bende gülüp "Sãol canım " dedim aklima sonra iyiki de bu sabah kahvaltılık aldığım geldi yoksa ne yapardım."isterseniz beraber kahvaltı yapalım hem zaten bizde iki kişi sıkılıyoruz kahvaltı yapmaktan"dedi Burak şimdi içime kötü birşeyler oldu sanki. Kıskandım galiba ben onu. Neyse masya geçtik hepimiz sesizdik.ama ben sıkıldım."eeee eslin anlat bakalım.okul mokul "dedim oda gülüp" ya aslında abla ben lise okuyordum.ama sonra okulumuz yanınca bende okuyamadim.zaten daha sonra bi dükkâna girip kuoforde çalışmaya başladım."dedi aslında kız iyidi ama işte yane kardeşim.kiskaniyorum.
"Anladım.canım" dedim daha sonra kahvaltımız sesiz gecti.eslinler evlerine gitti.Burak bugün izinliyidi bizde çarşıya çıkıp gezicektik. İkimzde giyinip dışarı çıktık. Biraz dolaştıktan sonra sinema felan izledik. Ve bir dükkâna girdik. Gelinlikler vs damatlık vardı burda "aşkım.alalımmı" dedi Burak "hadi alalım aşkım." dedim ve gelinlik denemeye başladım.o deniyo ben deniyorum. Sonunda ikimzde beyenip aldık ve dükkândan çıktık."Güneşim gelinliğin çok güzel biliyomusun "dedi Burak bende onun  beline sarıldım." evet aşkım tıpkı seninki gibi "dedim gülerek eve girdik daha sonra Burak öyle bir baktıki bana bian korktum." bitanem ne oldu"dedim ama o hala bakıyor "sen neden az önce ayakkabı almadin " dedi bumuydu yane ya off."bitanem daha var."dedim.
Sonra zaten yemek yedik  film felan izledik ve uykumuz geldiği için odamıza çıktık..

Sensiz OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin