Bölüm 5

41 2 0
                                    

Sonunda eve gelmiş ve eski gücüme kavuşmuştum. Burak ta zaten başka bir şirkette patron. Ama benim tek düşüncem ailem. Televizyon da geçenlerde bir program izledim. Orda ailelelerini buluyorlarmış. Ama ben bulsamda ailem beni istermiki. Ben şahsen isterim. Neyse bu düşünceleri kafamdan attım ve aşağı indim.saat 7 yi gösteriyordu Burak şimdi şimdi gelir. Bende mutfağa girdim.yemekleri hazırladım.ve içeri geçtim.sonra kapı çaldı kapıyı açtım karşımda bir teyze vardı. Yaşlı biri birde uzun boylu sarı saçlı bir kız "buyrun" dedim onlar da bana bakıp güldüler "merhaba ben eslin yan eve yeni taşındık acaba diyorumki bizim evde birkaç adam var evi tamir ediyo sizde tuvalete girebilirmiyim" dedi sarı saçlı kız. Aslında kanım kaynamisti bunlara "ah tabi buyrun bu arada bende güneş" dedim ve elimiz uzattım oysa bana sarildi daha sonra onları içeri aldım."eh güzel kızım.anlat bakalım."
Dedi teyze hala ismini söylemedi bana "pardon teyze ama isminiz ne acaba" dedim "mukkader" dedi "saolun efendim ben güneş burda 5 yıl olucak oturuyorum.erkek arkadaşım.var tabi onunlada bu yaz kismetse evlenicez benim burda pek bir Komşum yok " dedim kadın sonra güler yuzle "ah olurmu öyle şey biz varız hartık düğününüze cagirirsiniz " dedi "nedemk mukader teyze " dedim sonra kadın "ailen yokmu kızım" dedi "yok teyze aslında var ama ailem beni terk etmiş ve beni yurda felan vermişler " dedim kadın birden afalladi "peki halan felan varmı senin güneş " dedi "hayır teyzecim.yada vardır da ben bilmiyorum." dedim sonra birden "oooo anne bakıyorum da iyice sohpete dalmışsın" diyen eslin döndüm."evet kizim hadi biz gidelim ozaman "dedi mukader teyze" iyi peki ama yine gelin hazır kendimi yeni komşular buldum "dedim ve onları kapıya kadar geçirdim. Sonra kendimi koltuğa attım. Bilmiyorum.ama o kadın sanki birşey bilmiyormuş ta bana söylemiyormus gibime geldi birden kapı çaldı kapıyı açtım ve karşımda Burak koca bir ayıyla duruyor. Üstünde seni çok seviyorum Güneşim yazıyordu sonra içeri girdi ve ona sarıldım ama az kalsın onun boynunu kiriyordum." askim dur "dedi Burak gülerek " ya buraak ama sen bana hep böyle yaparsan bana böyle sürprizler yaparsan ben seni ise mise salmam haberin olsun zaten tipin felanda yerinde kaptirmam seni "dedim oda kahkaha atıp" benim kıskanç sevgilim çok düşünceli ama Burak onu çok seviyor ve o surtuk kizlarada bakmaz"
Dedi daha sonra gülerek mutfaga girdik.bi güzel yemeklerimizi yedik sonra odamıza çıktık kahve saclarımı salıp taradim ve üstüme kırmızı geceligimi giydim.Burak ta soyunup yanıma geldi ellerini belime doladi ve aynada birbirimize bakmaya başladık."bak hayatım senin saclarinla benim gözlerim ne kadar da uyum icindeler "dedi ve saclarima bi öpücük kondurdu " bak aşkım seninde kalbin benim kalbimle ne kadar da uyumlu"
dedim."hey benim laflarimi caldin "dedi ve beni yata attı daha sonra sim sıkı sarıldi ve kokumu içine çekti.ve gözlerimizi kapayip uykuya daldık

Sensiz OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin