Selam, nasılsınız?Önceki bölüm smut yazarak kendimi aştığımın farkındayım ama şimdi ne yapıp bağlayacağım bilmiyorum.
O yüzden bu bölüm bana göre biraz Allah'a emanet gibi.Two kids show minsung gördük kriz geçirdim resmen adeta evde çıldıracaktım.
Muhteşemdi ★Bol bol oy ve yorum atın lütfen ★
(l3nxpw ficin konusunun asıl sahibi bu hesap.
Hesabına çokça destek olup yazdığı fici okursanız onu da beni de çok mutlu edersiniz ★)İyi okumalarr ★
Yazardan
Sabahın ilk ışıklarıyla uyanan ikiliden ilki Jisung olmuştu.
Gözlerini açtığında ise karşısında gördüğü ilk kişi Minho'ydu.Vücutları çift kişilik yatakta adeta bir olmuş. Bir birlerini tamamlayan iki parça gibi bütünleşmişlerdi yatakta.
Jisung'un kafası Minho'nun boynuna doğru sokulmuş Minho'nun kolları ise tişörtün iç kısmından Jisung'un belini sarmıştı.Jisung ilk önce kafasını Minho'nun sıcak boynundan çekmiş ve Minho'yla yüz yüze gelecek şekilde yastığa yaslamıştı kafasını. Minho'nun kolu uyandığında ağrısını belli etmeye başlayan belini sıkmaya başladığında kolunu Minho'yu uyandırmayacak şekilde çekmeye çalışmıştı.
Ama Minho'nun bu sırada gözlerini aralaması ve kendi elini tutmasıyla gözlerini Minho'ya çevirmişti.
"Nereye gidiyorsun?"
Jisung Minho'nun sorusuyla gözlerini kaçırarak ve yüzünün kızarmasını engelleyemeden kısık sesle konuşmuştu.
"Canım acıdı biraz sadece kolunu gevşetecektim."
Bunu söylerken bir elini yatağa yaslayarak yavaşça doğrulmaya çalışmış ama acıyla ağzından küçük bir inleme çıkmıştı.
Minho ise Jisung'tan duyduğu acı inlemeyle hızlıca yatakta doğrulmuş ardından da Jisung'un yatakta daha da uzanmasını sağlamıştı.
"Hareket etme Jisung, daha da acır canın."
Bir elini Jisung'un kasık bölgesine koyarak yavaş yavaş masaj yaparak okşamaya başladığında Jisung'un bir birine bastırdığı dudaklarından tekrardan acı inlemeler dökülmüştü.
"Minho a-acıyor."
Minho elinin hareketlerini daha da yavaşlattığında Jisung'un biraz daha rahatlayan ve kapanan göz kapaklarıyla iyi geldiğini anlamıştı.
Bir süre daha masaja devam ettikten sonra krem sürmenin acıyı daha da hafifleteceği fikri aklına düşmüştü. Yataktan kalkmadan önce Jisung'un dudaklarına ufak bir öpücük kondurmuş ardından da dudaklarına doğru fısıltısını bırakmıştı.
"Hemen geliyorum."
Bunu söylediğinde Jisung'un kapalı göz kapaklarının titrediğine bizzat şahit olmuştu. Gördüğü şey dudaklarının hafifçe kıvrılmasına ve dudaklarını Jisung'un dudaklarına peşi peşine 3-4 kere öpücük kondurmasına sebep olmuştu.
Ardından dudaklarında ki gülümsemeyle oda da ki lavaboya ilerleyerek küçük dolaptan bir krem ve bir kaç yaprak peçete alarak Jisung'un yattığı tarafa gelerek Jisung'u rahatsız etmemeye özen gösterecek şekilde bacaklarının üstüne doğru çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jealous? , minsung
Fanfiction"Kıskanç?" "Sen benim için yoksun bile." - Shipler: Minsung Hyunlix Chanmin Jeongbin - Seme:Min Uke:Sung - En iyi sıralama: 🏅#1 minsungfic '***' - Bu fic cr verilerek yazılıyor. Tik tok pov sahibi hesabı: @l3nxpw