Belláékkal

12 0 0
                                    

Reggel felkeltem, felöltöztem és elbúcsúztam Jamestől. Felpattantam a motoromra és hazamentem. Amikor beértem a lakásba végre akkor Bella és Lola fogadtak engem a kanapén ülve.

-Naaaa? Milyen volt az éjszaka Jamessel?-kérdezte izgatottan Lola.
- Nagyon szuper vo-majd a szavamba vágott Bella.
- Dugtatok?
- BELLA!-kiáltottunk rá szinkronban Lolával,de ő csak mosolygott,majd belekortyolt a kávéjába.
- Tehát. Nagyon jó volt Lola. És Bella,hogy válaszoljak a kérdésedre igen dugtunk.- válaszoltam határozottan.
- NEEEEE!-akadt ki egy kicsit Lola.
- TUDTAM!-kiáltott fel elégedetten Bella.
- Na nyugi lányok!-szóltam rájuk,mielőtt elszabadult volna a pokol- Mi lenne,ha ma rendeznénk egy csajos napot?
- Én benne vagyok!-egyezett bele Lola.
- James meg Izában volt!-mondta elégedett fejjel Bella.
-ESKÜSZÖM MEGÖLLEK!-kiáltottam Bellának,miközben,már a szobámba tartottam.

Átöltöztünk és elindultunk a plázába. Egész közel lakunk hozzá,így nem volt probléma az,hogy át kellett sétálnunk. Jó pár boltba bementünk.

Majd megláttunk egy posztert egy buli sorozatról,ami egész éven át lesz minden hónapban. El voltunk ámulva. Olyan lendülettel iratkoztunk fel,hogy csak na. Felhívtuk a számot és azt mondták,hogy a hét folyamán kiküldik a bérleteinket,amivel bejuthatunk,illetve az összes információt. A legelső buli is a következő héten lesz.

Amikor hazaértünk Lola hazament,mi meg Bellával felsétáltunk. Amíg kinyitottam az ajtót,Bellát leszólította a szomszéd testvérpár,elkérték a telefonszámát és hazamentek. Mi is bementünk a lakásba.

- Mi van Bella,már 2-vel nyomod?
- Természetesen!-mondta Bella.

Nevettünk rajta egyet,lepakoltunk,átöltöztem és nekiálltam a vacsorának. Egy idő után Bella is csatlakozott hozzám.

- Na éééés milyen volt vele a szex?-érdeklődött Bella.
- Nagyon jó volt! Akkora háza van,mint a mi egész épületünk kétszer.
- Jézus! De az épületünk nem 10 emeletes?
- De!
- Fhuuu! Csajszi egyszer el kell vinned oda!
- Megegyeztünk!

Az este további részében csak filmeztünk,megvacsoráztunk és pletykálkodtunk.

Maffiába zúgva|+18Où les histoires vivent. Découvrez maintenant