James házában 2. (+18)

17 1 1
                                    

James levette rólam a pólómat és,már csak bugyiban voltam,mert nem szeretek melltartóban aludni. Már le volt húzva a redőny a szobájában,így senki sem látott be. Lelökött az ágyra,majd bezárta az ajtót. James letérdelt az ágy mellé,közelebb rántott magához,szét nyitotta a lábaimat,majd vadul nyalni kezdett. Perceken belül el is élveztem. Ekkor James felállt és elkezdte levenni a gatyáját,majd az alsógatyáját is. Ekkor leleplezte hatalmas férfiasságát. Azt hittem,hogy ott helyben elájulok a méretétől.

Ekkor rám mászott és vadul csókolni kezdett,majd felült az ágy végébe. Nem voltam abban a hangulatban,hogy ezt a játékot játszuk! Odamentem és jó alaposan leszoptam. Amikor már nem bírta tovább hátralökött. Szépen lassan betette férfiasságát a szűk,de nedves puncimba. Kicsit felnyögtem,amikor már teljesen bennem volt.

Lassú tempóban dugni kezdett,majd egyre gyorsabban mozgott. Hamar elélveztem. Ő eléggé sokáig bírta,de éreztem ahogyan megrándul bennem a farka és elélvez. Szerencsére szedek terhesség kontrolláló tablettákat,szóval nem eshetek teherbe. Miután az utolsó csepp gecije is bennem landolt végre leszállhattam a farkáról és a hasamra feküdtem.

De ő nem akart pihenni,ezért megfordított felhúzta a derekamat kutya pózba. Nyomott egy nagy adag síkosítót a fenekemre,majd elkezdett kitágítani. Ajjaj! Most a fenekembe akarja betenni. Amikor már elég tág voltam,nyomott egy hatalmas adag síkosítót a farkára is,majd elkezdte szépen lassan belém tolni. Közben hangosan nyögtem,de nagyon jó volt. Először lassan,majd egyre gyorsabban mozgott,közben pedig a fenekemet csapkodta. Ez kurva izgató volt.

- Ezt élvezed drágám? Élvezed ahogyan megdugom a feszes seggedet a farkammal?-kérdezte James lihegve.
- Ih- Igen- mondtam nyögések közepedte.

Mikor végre végeztünk James felsegített az ágyról és lekísért a konyhába. Kicsit ittunk,felfrissültünk,majd felmentünk a szobájába aludni. Mielőtt elaludtunk volna a fenekemet simogatta,markolgatta a melleimet és állandóan csókolgatott.

- Nagyon szeretlek! Tudtad?- suttogta a fülembe.
- Igen tudtam drágám! Én is szeretlek!-mondtam,majd szorosan megöleltem és így is aludtam el. Az erős karjai között,biztonságban.

Maffiába zúgva|+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin