Reggel ismételten korán keltem,de James már nem volt mellettem. Hova tűnhetett el?
Elindultam a lakásban megkeresni őt és meg is találtam a konyhában.
- Jó reggelt édesem!
- Jó reggelt drágám!-mondta,majd egy csókba rántott.- Egy profi fodrász jön,hogy megcsinálja a hajadat!
- Okés!Majd elvonultam zuhanyozni. Mire kiértem,már ott volt a fodrász. Beleültetett egy székbe és kiküldte Jamest.
- Gyönyörű arcod van édesem!
- Köszönöm!
- Na milyen hajban gondolkodtál?
- Ilyesmiben!-mutattam meg a képet a fodrásznak.
- Egyszerű,de csodaszép! Jó döntés!30 perccel később:
A fodrász csodaszép munkát végzett!Ideje volt felvenni a ruhámat!
Mikor beléptünk Jamessel a terembe,minden szem ránk szegődött. Gondoltam,hogy nagyon jól nézhettem ki!
Rengetegen dicsértek meg,hogy milyen jól nézek ki. Ekkor viszont el mentünk Jamessel,hogy bemutasson az anyukájának.
Az édesanyja egy nagyon híres filmsztár! Rettenetesen izgultam a találka miatt! Amikor megpillantottam,leesett az állam! Gyönyörű volt!
A téma fehér volt,ezért mondhatni összeöltöztünk! James megfogta a kezemet és odaléptünk hozzá.
- Szia anya! Szeretném bemutatni a barátnőmet!
- Szia kincsem! Jajj drága! Már nagyon rég óta meg akarlak ismerni! Amikor itt van Jamie sose fogja be és csak áradozik rólad állandóan!
- Anyaaaa!
- Ugyan már! Az anyád vagyok! Mi a dolgom,ha nem az,hogy leégesselek?-ezen kuncogtam egy kicsit.
- Izabella Podt!
- Ruyang Mia! De hívj csak Miának,vagy anyának!
- Rendben! Öröm végre megismerni!-mondtam,majd kezet akartam vele fogni.
- Jajj téged is drágám!- mondta,majd szorosan megölelt.- Oo! Pont itt jön a lányom! Violet gyere ide egy picit!Odalépett egy velem kábé egyidős lány.
Milyen génjeik voltak ennek a családnak? Mindenki olyan gecire jól nézett ki!
- Igen anyu?
- Ő itt James barátnője!
- Jajj de örülök,hogy végre találkozunk! Olyan gyönyörű vagy!-mondta,majd szorosan megölelt.
- Köszönöm szépen! De hozzád képest sehogyan se nézek ki!
- Hívj Vionak nyugodtan!
- Engem meg Izának!
- Van kedved feljönni a szobámba? Nagyon sok jó cucc van ott!
- Persze! Szívesen!Megragadta a kezemet,majd elkezdett húzni az emeletre. Nagyon szép szobája volt.
Csak leültünk az ágyára és beszélgettünk,amíg James nem jött fel,hogy mennünk kell.
KAMU SEDANG MEMBACA
Maffiába zúgva|+18
RomansaBeleszerettem a főnököm fiába,akiről kiderült valami ami teljesen felforgatta az életemet...De van valami amit se rólam,se a legjobb barátnőimről senki se tudhat meg...