Amikor kiszálltunk a taxiból az ismerősöm fogadott minket kedvesen.
-Liz! De csinos vagy! Ők azok a hölgyek akikről meséltél annyit?
- Max! Köszönöm szépen! Igen ők azok!Max régi szomszédom volt és a szüleink nagyon jóba voltak. Max nagyon jól nézett ki! Lolának egészen tetszett. Legalábbis szerintem,mert amikor Max megcsókolta a kezét,teljesen elvörösödött! Bellának nem volt túl szimpi. Mondjuk James se az neki. Nekem meg a szomszédok! Hát mire vannak a legjobb barátok,ha nem arra,hogy utálják a kiszemeltedet/fiúdat?
Bementünk és Max elvitte a kabátjainkat. Bevonultunk és egyből elmentünk szerezni valamit inni. Max egész este Lolával flörtölt. Bella meg egy másikkal kavart. Én ott egyedül ültem. Egyszer csak megpillantottam valamit. Pontosabban valakit. James! Szóltam Lolának és Bellának,hogy mindjárt vissza megyek. Elindultam James után.
Bement egy őrrel őrzött szobába. Az őrt meggyőztem a szemeimmel. Az titok,hogy hogyan,de bejutottam. Bent egy rakás ember ült feketében és "kártyáztak„. James gyorsan reagált,még mielőtt bármi történt volna.
- Szia drágám! Jajj de aranyos vagy,hogy bejöttél! Fiúk ő itt a párom!- mondta James,majd szembe jött velem.- Csak kövesd a fonalat és játszd a szerepedet,ha ki akarsz jutni innen élve.-suttogta. Majd nevetve ellépett.
Leült a helyére,és én felfogtam a helyzetet. Egyből az ölébe ültem szemből. Elkezdtek "kártyázni„. Közben hallgatóztam,ahogyan csak tudtam. Ez nem csak kártyázás volt,hanem egy maffia gyűlés. Mivel James is itt volt,ezért biztos ő is az volt. Másfél óra után James felállt és kiment mosdóba. Én pedig szépen elköszöntem,majd kisétáltam onnan,de valaki az utamba állt.
- Csak ne olyan gyorsan szivi! Itt ami az egyiké az a másiké is!-mondta egy férfi. Fekete,selyem ingben volt,melynek az első kettő gombja ki volt gombolva.
- Ahogyan óhajtja a kedves úr!-mondtam egy kissé flörtölve.Mire James visszaért,én már a másik férfi ölében ültem,aki próbált behatolni a szoknyám alá. Ez Jamest nagyon zavarta,de az én érdekemben nem szólt semmit. Ekkor belépett egy lány,nem túl sok ruhában,italokkal. Egyből rámozdult Jamesre,de nem tehettem semmit. Ahogyan láttam James élvezte a felszolgáló műsorát. Még meg is csókolta.Miután vége lett a kártyázásnak elköszöntünk,majd kecsesen kirobbantam onnan. Hogy képzeli? Én azért csináltam ezt,hogy magamat,meg őt meg mentsem erre ő csak úgy flörtölget egy lánnyal?
Megkerestem a csajokat,majd amikor búcsút intettek az ivós partnereiknek,felkaptuk a kabátjainkat és bepattantunk a taxiba. Amikor hazaértünk,csak beestem az ágyba és aludtam.
ESTÁS LEYENDO
Maffiába zúgva|+18
RomanceBeleszerettem a főnököm fiába,akiről kiderült valami ami teljesen felforgatta az életemet...De van valami amit se rólam,se a legjobb barátnőimről senki se tudhat meg...