Hupsz!

7 1 2
                                    

Amikor hazaértem,levágtam a cuccaimat és körbenéztem a lányokért. Lola a szobájában flörtölt Maxxal és Bella is ugyan ezt csinálta egy másik fiúval. Mivel még nem voltak nagyon benne,ezért köszöntem mindegyikőjüknek.

- Szia Lola! Hali Max!
- Szia Iza!-köszöntek vissza mindketten.
- Szia Bella!-nyitottam be a szobájába. De leesett az állam attól,amit láttam. Bella Jonas ölében ült.
- Szia Jonas! Jó ismét látni téged!
- Várj! Ti ismeritek egymást?-kérdezte zavarodottan Bella és Jonas.
- Igen. Jonas aki ott az öledben ül,ő a legjobb barátnőm. Bella akinek az ölében ülsz ő James testvére.
-Ooooooh-lepődtek meg mind a ketten.
- Na hagylak titeket. Jó szórakozást!

Ezzel kimentem és becsuktam az ajtót. Bementem a szobámba. Elkezdtem átöltözni,amikor meghallottam egy hangot magam mögül.

- Tudod jobban körbe kellene nézned a szobádban,mielőtt elkezdesz átöltözni!
- BAZDMEG! James a kurva életbe! Mi a faszt keresel itt? Hogy jutottál egyáltalán be?
- 1. is itt a testvérem akivel jöttem. 2.-szor pedig a barátnőid úgy tudják,hogy hozzád jöttem egy randira. És azért jöttem,hogy megbeszéljük ezt az egészet.-mondta,miközben bezárta az ajtót.
- Akkor legalább hagyd,hogy felöltözzek! Mondjuk lehet,hogy félmeztelenül jobban figyelnél rám! Fordulj el!
- Én már ennél többet is láttam édesem!-mondta,majd közelebb lépett,megcsókolta a nyakamat és végigsimította a kezét a meztelen testemen.

Kicsit kirázott a hideg,de jó érzés volt! Egyre jobban csókolgatta a nyakamat és markolgatta a melleimet is. És ráadásul ő egy ingben volt,ami rohadtul feszült a mell és kar izmain! Már ettől azt hittem,hogy elájulok.

 És ráadásul ő egy ingben volt,ami rohadtul feszült a mell és kar izmain! Már ettől azt hittem,hogy elájulok

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Na! Hadd vegyem fel a ruháimat.
- Hát legen!

Végre sikerült átöltöznöm,miközben ő figyelt engem az ágyamról. Persze ilyenkor volt mosásban az összes pizsim. Kivéve 1! De az viszont rohadt rövid volt! De nem volt más választásom!

Le akartam ülni mellé az ágyra,de megragadta a derekamat és belerántott az ölébe

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Le akartam ülni mellé az ágyra,de megragadta a derekamat és belerántott az ölébe.
- Ja-James! Mit csinálsz?-mondtam ki nagy nehezen.
- Azt amit szeretek! És én téged szeretlek!
- Addig nem amíg el nem mondod,hogy ki az a lány és,hogy mi volt az a gyűlés tegnap!
- Az a lány az újság riportere volt. És az ikertesóját láttuk a clubban. A gyűlésről viszont,nem mondhatok semmit,hogy biztonságban legyél!
- Beleültem 8 random férfi ölébe a fiúm előtt!!Nem lesz itt semmi se!
- Majd elmesélem,de jelenleg ez túl veszélyes lenne neked!

Megforgattam a szememet,majd James megcsókolt. De olyan szenvedélyesen! Mint amikor először csináltuk az ő házában. Ebből már tudtam,hogy mi lesz!

Maffiába zúgva|+18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora