În timp ce noi țipam una la alta ca două nebune, doi băieți trec pe trotuar în fața noastră, nu am stat să îi analizez deoarece eram prea ocupată țipând la dobitoaca de sor-mea. Nu le-am dat prea multă importantă, din moment ce gura Lisei părea că nu se mai oprește. Probabil că săracii băieți credeau că suntem ultimele mahalagioaice. Dintr-o dată, simt o mână pe umăr.
————————————————————————
B 1: "Hei, aveți nevoie de ajutor?"
B 2: "Da, s-a întâmplat ceva?"
Au rostit amândoi. M-am uitat peste umăr și aproape ca mi s-a tăiat respirația, era unul dinte băieți. Atunci am stat și l-am analizat puțin.
B 1: "Sunt Tom, și el e fratele meu Bill. Nu vrem să deranjam dar ambele nu păreți prea fericite și ne întrebam de ce țipați așa."
"Ugh, răutăcios" m-am gândit eu, sigur nu spui așa ceva unei fete drăguțe ca mine.
Însă, după o alta privire zdravănă la el am văzut că era frumos al dracu. Avea dread uri și era îmbrăcat în haine foarte largi, avea un piercing în buza care m-a făcut să mă topesc. Era înalt și păreau ambi foarte asemănători. Celălalt, Bill după spusele lor, era cam diferit. Părul lui era drept și negru cu șuvițe blonde. Hainele lui erau forte strâmte și purta machiaj, era stilul mai emo. Dar dacă ar fi să fiu sinceră, Tom m-a atras cu siguranță. Nici n-am mai putut scoate un cuvânt, așa că Lisa a vorbit pentru mine.
Lisa: "Da, tocmai ne-am mutat și nu știm care ne este apartamentul, puteți ajuta? Dacă nu puteți pleca, nu ne irosiți timpul."
Tom: "Cred că putem ajuta, nu?" A zis și s-a uitat la Bill, care a dat din cap că da.
Tom: "Să vedem, deci singurul apartament liber e al domnului Timothe, la etajul 9."
"DA, DA , DA!" Am țipat in gândul meu, Timothe era prietenul de familie la care trebuia să stăm in chirie. I-am mulțumit lui Dumnezeu și în spaniolă în acel moment.
Lisa: "Da, acolo. Multumim!"
Eu însă eram prea fericită să mai scot un cuvânt, doar am zâmbit încet.
Tom: "Aveți nevoie de ajutor cu bagajele? Par destul de multe si până la etajul 9 e cale lungă, plus, nu am vrea ca niște domnișoare așa drăguțe să se lovească cumva." A zis și mi-a făcut cu ochiul - puteam să jur că am simțit fluturi în stomac. - Am dat din cap că să și am început toți patru să cărăm la bagaje, și ERAU MULTE.
————————————————————————
În timp ce căram la bagaje puteam să jur că Tom încerca să flirteze cu mine, dar eu, proastă cum sunt, normal ca nu am știut cum să răspund. Până la vârsta de 17 ani nu am avut decât 3 iubiți, relații care nu au durat mai mult de o săptămână. Însă, Bill și Lisa păreau să se înțeleagă chiar FOARTE bine... Puțin spus au flirtat tot timpul, devenise și enervant.
————————————————————————
După ce am terminat nu-mi mai simțeam mâinile, stătusem peste jumătate de oră să cărăm bagajele și chiar le eram recunoscătoare lui Tom și Bill pentru că ne-au ajutat.
Când ne-am luat rămas bun Bill și Lisa s-au sărutat, ceea ce m-a lăsat mască. Tom doar a zâmbit încet și și-a lins buzele. Creepy.
Eu/Ria: "Nu știam că ești așa ușoară.." am zis încet în timp ce eu și Lisa am intrat în apartament și am încuiat ușa.
Lisa: "Nu sunt ușoară, a trebuit să îl răsplătesc cumva pentru ajutor. Și tu ar fi trebuit să o faci."
Eu/Ria: "Eu? Niciodată. De abia am întâlnit băieți ăștea și tu deja te lingi cu ei? Ew."
Lisa: "Da, și partea bună e că nu îi vei mai vedea niciodată, deci nu te mai stresa așa."
A zis și a chicotit în timp ce ambele am început să despachetăm.
Am lăsat-o așa știind ca probabil avea dreptate, dar adânc înăuntrul meu am vrut să-i mai văd, pe Tom..
CITEȘTI
Dragoste înlănțuită - Tom Kaulitz fanfic
FanfictionRia, o fată simplă dintr-o familie bună, și sora ei mai mare Lisa ajung, cu bursă, la un liceu bun din Germania. Însă nu au avut nici o idee cât de mult li se va schimba viața.