Ajunse în fața școlii, care părea a fi uriașă, cu mii de geamuri și în fața căreia erau adunați o grămadă de oamenii, ochii mei se ațintiră asupra clădirii... e mare. Îi arunc o privire Lisei, de reasigurare, înainte să pășim ambele pe ușile uriașe ale școlii. Totul aici pare foarte.. scump. Toți sunt îmbrăcați în haine scumpe și păreau încrezuți. Să fiu sinceră, mi s-a făcut puțin frică, mă simțeam ușor intimidată de toate astea. Și aici totul este diferit, e pe subiecte, ceea ce înseamnă că fiecare profesor are clasa lui și trebuie să schimbăm clasele la fiecare materie, groaznic. Ne-am îndreptat ușor spre vestiare, făcându-ne drum prin grămada de elevi ce ne înconjura. Am ajuns în cele din urmă și la vestiare. Îmi deschid vestiarul ușor și cu grijă și îmi pun cărțile în el și îmi organizez toate lucrurile pe acolo. Lisa face la fel și, spre norocul meu, ea are fix în vestiarul de lângă al meu. Închid vestiarul după ce îmi iau cărțile pentru prima oră.. matematică. Îi fac un semn de "la revedere" Lisei și îmi încep drumul spre noua clasă, nu prea entuziasmată să fiu sinceră. În timp ce mă plimbam pe holurile ce păreau că nu au sfârșit și sunt nevoită să trec și să mă ating de toți oamenii ăștea, ew. "Poate nici nu se spală" mă gândeam în timp ce încercam să-mi găsesc calea spre clasa de matematică. Însă, în drumul meu, cum sunt prinsă în gândurile mele scârboase și teoriile conspiraționale dau în cineva. Dap, ai citit corect, dau în cineva. Am simțit de parcă m-am lovit de un plop. Toate cărțile mele cad împreună cu mine pe podea și ridic capul pentru a vedea persoana de care m-am lovit.
Tom. Ochii mei s-au mărit imediat și pot să jur că m-am îmbujorat puțin.
————————————————————————
Tom: "Ups, nu te-am văzut acolo. Încearcă să te uiți pe unde mergi data viitoare." A zis, și a chicotit puțin înainte de a îmi întinde mâna ca să mă ajute să mă ridic. Ugh, nemernicul. Îmi aminteam și eu că e nesimțit dar nici chiar așa.
Eu/Ria: "Eu să mă uit pe unde merg? Tu să te uiți pe unde mergi, poate dacă îți deschizi ochii îți poți rezolva și problemele de atitudine" Am răspuns imediat în timp ce m-am ridicat de una singură, nu l-am ținut de mână pentru că nu voiam să creadă că am nevoie de ajutorul lui, din nou. Mă scutur puțin înainte de a mă apleca să îmi iau cărțile pe care impactul le-a doborât pe podea. Le ridic într-o fracțiune de secundă înainte ca ochii mei să îi întâlnească pe ai lui. Și pot să jur că am simțit ceva, deși era un nesimțit era și al dracu de frumos. Mă rog, după ce facem contact vizual pentru o fracțiune de secundă și îl mai înjur de 3 ori în gând încep, în sfârșit, să merg la sala de clasă la care aveam oră. Dar nici nu apuc să fac un pas bine că mă apucă brusc de mână;
Tom: "Stai, ce oră ai?" Mă întreabă brusc, tot parcă cu puțin amuzament pe față. Nici nu aveam de gând să îi răspund dacă nu m-ar fi luat de mână ca un maniac.
Eu/Ria: "Matematică." Răspund sec, chiar nu am timp de alte glume proaste care deja pariez că îi stăteau pe vârful limbi. Îi dau mâna jos, ca o femeie independentă ce sunt, și îl privesc cu puțină îndoială pe față.
Tom: "Ce chestie, și eu! Și doar ca să știi, matematica e în direcția asta.." A zis și a arătat cu ochii în fața lui, având în vedere că el mergea în direcția opusă. Avea același zâmbet ușor amuzat și arogant, în același timp și iritant. Nici nu am mai stiut ce să zic, doar mă întorc și îi arunc o privire înainte de a face doi pași înainte, înainte să mă opresc brusc.
Eu/Ria: "Agh, ai dreptate. Și, de fapt, nici nu știu unde e clasa.." Zic în timp ce mă întorc înapoi lângă el, el aștepta cu mâinile încrucișate ca și cum se aștepta să i dau dreptate.
Tom: "Te pot duce eu dacă vrei.. " A spus el încet, abia peste o șoaptă pe sub mustăți. Ugh, așa prost. Dar eu sunt mai proastă.
Eu/Ria: "Bine, mă rog, hai o dată!" Zic în timp ce mă apropi de el și îl iau de braț, văzând că nici nu s-a mișcat din loc.
Tom: "Cu o singura condiție, drăguță. Îmi vei cumpara o acadea după ore." A zis, cu zâmbetul lui arogant. Nici nu mi pasă ce dracu vrea, ar fi putut să întrebe de o muie și tot nu mi-ar fi păsat, doar voiam să ajung odată în clasă.
Eu/Ria: "Da, da, sigur, doar hai!" Zic grăbită în timp ce el, în sfârșit, se mișcă din loc.
————————————————————————
Îmi ia mâna dreaptă și începem amândoi să ne facem loc printre ceilalți elevi grăbiți, către sala de clasă în care să făcea matematica. După ceva ce părea a fi o eternitate de fugit și alunecat am ajuns, in sfârșit, in fata unei săli de clasă foarte spațioasă. E o clasă super mare, ușa era din lemn autentic și avea un geam mare în mijloc, profa era deja în clasă. Tom îmi ia mâna iar și mă ghidează ușor în clasă, acum e acum.
CITEȘTI
Dragoste înlănțuită - Tom Kaulitz fanfic
FanfictionRia, o fată simplă dintr-o familie bună, și sora ei mai mare Lisa ajung, cu bursă, la un liceu bun din Germania. Însă nu au avut nici o idee cât de mult li se va schimba viața.