‧꒰ ~ 6 ~ ა ⋆

77 5 2
                                    

Pășim în clasă și instantaneu simt toate privirile pe noi. El îmi dă drumul la mână și profesoara se uită la noi ca la tablou.
————————————————————————
"Domnule Kaulitz, iar ați întârziat. Și tu cine ești?" A întrebat profesoara, cam răutăcios, în timp ce se uita la mine din cap până în picioare. Și "Domnule"? De ce i s-ar adresa cu "Domnule", ce extravagant. Vizibil panicată mă uit la Tom, cu o privire destul de amuzată de la cuvintele profei, privirea mea era ceva de genul "Domnule, huh?".
Eu/Ria: "Eu sunt Ria, sunt fata cea nouă!" Am zis repede, în timp ce Tom s-a dus în bancă, banca din spate de la geam, foarte lejer, de parcă nu ar fi întârziat. Profa se uită la mine cu o privire ușor ezitantă înainte de a mă pune să mă prezint și a mă trece în bancă. Și ghici ce, mi-a dat fix banca de lângă Tom. "Ziua asta nu putea să fie mai bună, nu?" Gândeam eu, sarcasmul era clar și chiar nu îl suport deloc, e prea arogant. Mă rog, mă pun jos și îmi pun cărțile pe bancă în timp ce Tom se uita la mine cu același zâmbet prostănac pe față, eu doar îi arunc o privire de dispreț total înainte de a ofta și de a încerca să îl ignor. Tot pot simți privirea celorlalți pe noi totuși, si mai ales pe mine.
Profa începe lecția, aparent aștepta după prezența extraordinară si importantă a colegului meu de bancă, Tom. Nu știam ce e așa special la el, si sincer nici nu mi-a păsat să-l întreb. Pe la mijlocul lecției, băiatul din banca din fața mea si a lui Tom se întoarce la banca mea si a lui Tom, era Bill. Grozav, acum sunt blocată cu ăștia doi.
————————————————————————
Bill: "Uhm, hei, are unul din voi un creion?" A zis și s-a uitat la noi ca la bibelou, cu ochi ăia de cățeluși pe care orice cerșetor de la orice colț de bloc îl are ca să îi dai un leu.
Eu/Ria: "Am eu, uite." Zic în timp ce îmi apuc penarul și încep să scotocesc pe acolo ca să îi dau un creion, pentru ca eram sigura că Tom nici n-avea caiet la el. După ce caut pentru ceva secunde bune am găsit unul și il l-am înmânat. Acum nici nu cred că îl mai voia din moment ce se apucase de o bârfă puternică cu frati su (Tom). Îmi dau ochii peste cap și încerc să ma concentrez la ce zice profesoara acolo deși nu înțeleg nimic. Nu pot să nu aud discuția lor, pare că e despre o fată.
"Oare are iubita?" Mă întrebam in gând in timp ce încerc să mă concentrez acum mai mult pe bărfa lor puternică. Mă rog, nu zic lucruri bune deci presupun că nu, dar nici nu e treaba mea și, sincer, nu poate sa-mi pese mai puțin. Dar totuși, devin destul de gălăgioși, in punctul in care nu mă mai putea concentra. "De ce dracu nu se ia nimeni de ei?-" Mă întreb în timp ce tușesc din adins înainte să îi împung un creion in umăr lui Tom.
————————————————————————
Eu/Ria: "Sonorul mai încet, uni încearcă sa învețe ceva." Zic si îmi dau ochii peste cap, cât tupeu au uni.
Tom: "Scuze? Nu mulțumesc." Zice în timp ce își întoarce capul să se uite la mine, de parcă i-am omorât tot neamul. Își da si el ochii peste cap înainte să se întoarcă la Bill, care se uita si el la mine cu o expresie oarecum enervat. Zici că vorbesc despre cum să găsească aurul sau să spargă contul de bancă al lui Iohannis. Mă rog, nu mai stau la discuții, deja am auzit destul, și îmi ridic mâna, sperând ca profesoara să mă mute cu altcineva. Însă, profesoara mă vede dar nu pare să fie prea interesată așa ca nici nu mă bagă în seamă.

Prima oră? Iad.

————————————————————————
Și îmi pare rău ca este mai scurt, nu prea am timp să scriu dar promit ca restul vor fi mai lungi, mulțumesc ca ați citit până aici <3🫶🏻

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 23 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste înlănțuită - Tom Kaulitz fanficUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum