~Не думала, що Марк може бути настільки злим..~ подумала я коли побачила вогонь азарту в очах нашого боса.
Тоні з хлопцями відійшли від траси і чекали на те що має статися з їхніми жалюгідними життями.
Марк вистрілив рівно 3 рази застреливши тих, хто стояли навпроти нього.- Марк, їх було 5, де ще двоє? - сказала Ліна озираючись навколо.
- Не знаю.. але Яна ми точно знайдемо і він поплатиться за те, що накоїв - відповів Марк бездушно дивлячись на три тіла які його люди поливали бензином.
- Мадам, хочете отримати задоволення?) - сказав Майк з задоволеною посмішкою, подаючи мені запальничку.
- З радістю) - відповіла я кинувши запальничку у доріжку з бензину. Через пару секунд перед нами красувався великий вогонь у якому палали три тіла не дуже хороших людей.
Після цього двоє наших сіли в машини грабіжників, а інші у свої машини. Ми спокійно поїхали в штаб. Я сиділа на задньому сидінні разом з Майком.
- Як думаєш, де зараз Ян? - спиталась я дивлячись у вікно.
- Я не знаю і раджу тобі не перейматися ним. Він все-таки тебе підставив і хотів, щось зробити.
- Думаєш він повернеться? - сказала Ліна переводячи погляд на Майка, який довго спостерігав за нею.
- Думаю, що повернеться.. але тоді він буде не сам, але і ми будемо напоготові - Майк обійняв дівчину і так вони просиділи всю поїздку, а на половині дорозі Ліна заснула. Адже вже було 02:32, а сьогодні вона ще й багато працювала.. тому не дивно, що коли вони приїхали Ліна спала як вбита. Майк взяв її на руки і відніс у кімнату.. та він не пішов від неї, а ще лишився на 10 хвилин і тільки тоді пішов.
***
Ранок був не дуже приємним. Адже я не виспалась, а ще й сьогодні на роботу. Тяжко піднявшись з ліжка я попрямувала у ванну подивившись як я виглядаю. Вигляд був не дуже бо розтріпане волосся, помнутий одяг і не змитий макіяж давали про себе знати. Я швидко зайшла в душ, щоб змити з себе втому. Та це не дуже допомогло. Через пів години я вже була одягнута і змогла себе привести в порядок.
Ліна вийшла з кімнати і не почула ніякого шуму у штабі. Ніби всі сплять. Дівчина подивилась на годинник.
~07:22.. невже ніхто не встає в таку ранню годину? Хоча враховуючи їхні вчорашні клопоти вони заслужили відіспатися..)~
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання з нотками криміналу
Fanfiction**Заморожений** Називається просто пішла до дому, а в результаті знайшла проблеми.. !!! Фотографії осіб які я використовувала в цій історії я знайшла в інтернеті. Я одразу попереджаю, що не хочу нікого образити. Всі імена видумані!!!