Новий поворот

16 1 0
                                    

-А знаєш що.. я згідна) - на моєму лиці появилась рішуча посмішка, яка сподобалась Марку.

-Ліно, куди ти хотіла б поступити?) - задоволенню Марку не було меж. Він не сподівався, що Калеро можна так легко вмовити.

-Дай хвильку..

-Звісно. А поки ти обдумуєш, присядь і випий чаю) - Марк встав до чайника, щоб зробити чай.

-Я люблю каву) колумбійську) - я хитро посміхнулась.

Марк без лишніх слів з посмішкою зробив каву. Через пару хвилин він поставив запашну чашку кави перед Ліною.

-А хочеш повернемо одну авантюру?) На рахунок вузу - сказала я відпиваючи каву.

-Уважно слухаю)

-Як ти дивишся на те, лоб я вчилась у двох універах зразу?

-Ти ж загнешся.

-Непереживай) у одному я буду на онлайн навчанні.

-Це доволі ризиковано. Хоча ні.. ЦЕ ДУЖЕ РИЗИКОВАНО! Ти ж не вивезеш два університети зразу.

-Я постараюсь)

Марк Твен видихнув і подивився на мене сумним поглядом.

-Ти впевнена..?

Я просто махнула головою в знак згоди.

-Ну і що мені з тобою робити? - хоч це був сарказм, але він і справді думав і знав, що це дурна ідея - куди ти хочеш поступити?

-Юридичний онлайн і поліцейсий офлайн)

-Ти точно з дубу рухнула.. - сказавши це він почав щось шукати в ноутбуці.

-Що шукаєш?

-Два університети в одному місті.

Через пару хвилин він щось все-таки знайшов.

-Я знайшов, але це трохи далекувато звідси.

-На скільки далеко?

Марк показав ноутбук. Університети були у самій дальній області від нас.

-Ну не так далеко.

-Будеш подавати документи?

-Так.

-А може ти все-таки передумаєш?

-Саме казав, що людей з "правильної сторони" мало. Тому я буду декілька людей в одному)

-Ну добре) - Марку хоч не дуже подобалась ця затія, але йому було приємно, що Ліна за його сторону.

Кохання з нотками криміналуWhere stories live. Discover now