~9~

229 17 31
                                    

Arkadaşlar YKS öğrencisiyim bu yüzdem bölüm geç geliyor kusura bakmayın lütfen.

Birde alerjiler hakkında bilgim yok yanlışım varsa kusura bakmayın. Bu sadece bir kurgu çok takılmazsanıs sevinirim.

İyi okumalar...

Oy sınırı: 20
Yorum sınırı: 25






Alkız

Yattığım hastane yatağında Asker Abi'den aldığım mesajın şokuyla doğruldum. Tam bu sırada içeriye elinde benimle alakalı olduğunu bildiğim dosyayla beraber Okan abi girdi.

Sürekli hastaneye geldiğim için benimle o ilgileniyordu. Yine o muhteşem gülüşüyle bana yaklaştı ve yatağımın yakınında ayakta dikildi.

Of bu adam niye bu kadar yakışıklı ya.

"Nasılsın? Daha iyi misin?" Diye sormasıyla beraber odada telefonumun zil sesi yankılandı.

Ona açıp açmama konusunda baktığımda bana gülümseyip,

"Aç hadi bekliyorum," dedi bende ona gülümseyip kucağımda tuttuğum telefonuma baktım.

Ama arayan kişiyi görmemle şoka girdim. Gerçekten arıyor muydu yani?

Daha fazla bekletmeden aramayı yanıtladım. Ama nasıl bir heyecanla anlatamam.

Telefonu açtığımda karşı taraftan sert ve otoriter olduğunu belli eden ses yükseldi.

"Küçük hanım," Sesi.. sesi olağanüstüydü. Herkesi dize getirebilecek şekilde.

Ben dalgınlığımdan çıkamadan o bu sefer sorusunu yöneltti.

"İyi misin güzelim? Doktorla konuştun mu?"

Bu sefer bekletmeden sorusunu yanıtladım.

"İyiyim merak etme. Doktor da şimdi geldi konuşma başlamadan sen aradın." Sesimdeki heyecanı ben bile farketmiştim.

Ama nasıl heyecanlı olmayayım ki?

İlk defa beni gerçekten merak eden biri var.

"Heh güzel tam zamanında. Şimdi telefonu hoparlöre al. Bende dinlicem ve soru sorucam doktora." Ciddi olduğunu düşünmemiştim.

"Gerçekten konuşacak mısın?" Şaşkınlığım sesime bile yansımıştı.

"Evet küçük hanım, konuşacağım. Şimdi dediğimi yap ve hoparlörlere al lütfen. "

"Pekala." Deyip dediğini yaptım.

Okan abi anlamaz şekilde bana baktı.

"Konuş abi sen. Tanıdığım biri beni merak etmiş de O da doktordan bilgi almak istiyor." Dememle beraber anlamaz bakışları düzelmiş yerine anlayış gelmişti.

"Tamam güzelim sen öyle diyorsan."

"Ee anlat bakalım doktor? Alkız'ın durumu nasıl?" Telefondan yükselen sert sesiyle beraber bende Okan abiye baktım cevap vermesi için.

"Alkız eğer bu şekilde devam edersen alerjin senin için normalinden daha fazla tehlikeli olur. Yani normalde karabiber yemen senin için öksürük, nefes alamama gibi şeyler yaparken şuan durumun ilerlediği için daha tehlikeli."

Ben ve varlığını sert nefesleriyle telefondan hissettiren Savaş abimle beraber Okan abiyi dinliyorduk soluksuz. Sıkıntılı bir nefes alarak devam etti konuşmasına.

"Eğer bundan sonraki alerjik reaksiyonlarında direkt müdahale edilmezse o an senin için ölümle bile sonuçlanabilir."

"Anladım abi sağol."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ASKER ABİM | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin