Hellooooo.
Ferrari Prensi bitmeden yeni kitaba nasıl başlarsın diye kızmayın. Bu kitap yaklaşık 6 aydır taslakta zaten.Yüksek Lisans yaptığım için yeni bölüm yazamıyorum öncelikle özür diliyorum sizden.
Ve özür namına taslakta duran ve yayınlma konusunda tereddüte olduğum kitabımı yayınlama kararı aldım.
Bölümler yaklaşık 4k olduğundan uzun uzun okuyacağınız bu kitabımı umarım beğenirsiniz.
En kısa sürede de Ferrari Prensi kitabımızı finaline kavuşturacağım umarım.
Bu kitap birazda sizin Ramazan hediyeniz olacak. Sahura kadar okuyacak bir şey mi yoktu artık var.
Veeee lütfen OY vermekten çekinmeyin. Beni motivasyon eden oylarınız oluyor çünkü yazdıklarımı beğendiğinizi bilmiş oluyorum. Ayrıca yorum tabikiside o da çok önemli.
Bol bol YORUM ve OY'larınıza talibim çünkü Melek ve Ekin'i çok seveceksiniz bence.
Karakter Tanıtımı;
EKin Barlas Kandemir
10.12.1996
27 Yaşında
Yay Burcu
193 BoyundaEkin Barlas annesinin ısrarı ile çift vatandaşlık için New York'ta doğdu ve 7 yaşına kadar burada yaşadı. Ardından dedesinin isteği ile İstanbula geri dönmek zorunda kaldılar ve burada büyüdü.
Oldukça zeki ve öylesine Koç Mimarlık bitirdi.
Dedesinin himayesinde ölüm makinası olarak yetiştirildi. Kandemir ailesinin varisiydi.
Ancak işler karmaşık bir hâl aldı ve sonunda dayanamayarak dedesine isyan etti. Artık yarı zamanlı mafyalık yapıyor.
Dededen ulrta zengin.
Geçmişini bırakmayı umarak Balata yerleşti ve burada orta halli ailelerin yaşadığı Mehmet Efendi Apartmanı teras katında yaşıyor.Melek Şaziye Akdemir
27.08.2001
22 yaşında
Başak Burcu
175 BoyundaMelek Şaziye ilk adını çok sevmesine rağmen Şaziye denildiğinde çıldırıyor. 3 abi ve 10 yaşında bir kız kardeşin arasında sıkışmış orta halli bir ailenin kızı.
Babasından dayak yediği kadar abilerininden de dayak yiyor ve okuması engelleniyor.
Annesinin zoru ile İngilizce Öğretmenliği 3. sınıfa kadar okudu ama babaannesinin fitnesi ile okulu bırakmak zorunda kaldı, daha doğrusu dondurdu ama kimsenin haberi yok.
Balatta orta halli ailelerin yaşadığı Mehmet Efendi apartmanında yaşıyor.Giray Ateş Kandemir
29.10.1996
27 yaşında
Akrep Burcu
187 BoyundaGiray Ateş o da Ekin gibi Amerika'daki doğdu ancak 1 yaşını doldurmadan Türkiye'ye dönmek zorunda kaldı.
Kandemir ailesinin ay farkıyla ilk torunu ancak ikinci varisi.
İstediği bölüm olan Makina mühendisiliği yerine zorla inşaat mühendisliği okumak zorunda kaldı.
Dedesinin himayesinde ölüm makinası olarak yetiştirildi, Ekin'den tek farkı daha karanlık ve sevgisiz bir çocuk olarak büyütülmüş olması.
Ekin'in çekilmesi ardından Kandemir ailesinin varisi olarak işlerin başına geçti.
Dededen ulrta zengin.
Lüks bir rezidansta yaşıyor.........
Helllloooooo ben geldim. F1 ve Kpop ile ilgili ficim var neden bir tanede mafya kurgusu olmasın ki değil mi?
Bir anda aklıma gelen bir hikayeydi ve umarım aşırı benzer bir hikaye yoktur. Binlerce fic var ve çoğunu okumadım bilmeden kimsenin fikrini çalmış olmak istemem.
Neyse bakalım yeni hikaye nasıl olacak? Ortalama 3-4k kelimelik bölümler yazmayı düşünüyorum. Kısa olunca çok fazla bölüm oluyor.
O zaman diğer iki ficim olan Light / ChanBaek ve Ferrari Prensi / Charles Leclerc kitaplarımı okumayı ve oy vermeyi unutmayın.
Buraya başladığınız tarihi alayım lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melekler Duymasın
Teen FictionEkin Barlas Kandemir geçmişi karanlık bir adam. Melek Şaziye Akdemir geleceği karanlık bir kadın. Acaba bu iki ruh bugünlerini aydınlatmayı başarabilecekler mi? .......... "Sen bu yaşıma kadar bana yasaklanan her şeysin Ekin. Sen benim içim yasak...