1. Gölge

758 20 2
                                    

Asya'dan

İskender Arda, ben ve Sinan'ı bağlandıktan sonra ayağa kalktı ve geriye doğru gitti."İskender ben Asya hani beni kurtarmıştın ilk gün düşmekten." Gırıltılı nefes aldı.

"Sizi hiç unutamam." Elif'e baktım. O anda Ceren'in bana elektrikli oku tuttuğunu gördüm.

Ceren ipi cözdü. Ayağa kalkacağım esnada sırtıma sertçe çarpılmasıyla yere düştüm. Sırt üstü düşmüştüm."Elif lütfen yapma." Dedi İskender.

Elif bana baktı."Ayağa kalk ve İskendere saldır." O anda kendime geldim.

Gözlerim dolmaya başladı." Elif yapma lütfen." Ayağa kalktım.

Kaşları çatıldı."Nasıl ya nasıl kurtuldun. Gölgenin etkisinden." Ayağa kalktım zorlukla.

Hızlı bir şekilde Arda ve Sinan'ın ipinide çözdüm.

"Yere düşmeme izin vermicektin." Kulaklığın kırıldığını anladı. Hızla koşarak yanına geldim ve elindeki düğmeyi alıp ona bağlantılı olan kabloyu kopardım.

Ve düğmeyi yere atıp kırdım." Özür dilemiyorum gölge. Ben arkadaşlarımı kaybetmek istemiyorum.!" Diye bağırdım.

"Elif cidden gölgenin etkisinden kurtuldu." Dedi İskender." Nerden ögrendin onla bağlantılı olduğunu."

Ona baktım." Hatırlatırım bende Gölgenin etkisindeydim haftalar önce." Dedim gözümü ondan çekmeden. " Bunu demeyi unuttuk. 'BAŞARDIK'" gülümsedi.

"Evet .' BAŞARDIK ' senin sayende." Elif'e baktığımda onunda gözleri doldu.

"Hepsi benim suçum. Keşke o telefonu acmasaydım." Ona sarıldım karşılık verdi.

"Hayır senin suçun yok." Dedim.

İskender de bana sarıldı." Tamam sadece gölge yok oldu. Sanki dünyayı fethettim." Dolan gözlerimi sildim.

Okula girdik ve konferans salonuna gittik.

Kapıyı tıkladım. Kapıyı açtım ve Salih hocayı görmemle ona sarılmam bir oldu. Saçımdan öptü."Hocam sizi çok özlemişiz." Dedim ona sıkıcana sarılarak.

"Bende sizi özledim çocuklarım." Dedi.

"Asya birazda biz sarılalım değilmi yani babam ya." Dedi İskender.

"Ama çok özledim." Dedim. Gülmeye başladılar.

Ayrıldım."Al baban kaçmıyor." Dediğimle gülmeye başladı.

Herkes sarıldıktan sonra kapı kapandı. Herkes o tarafa baktı.

Meraklanın ya biraz.

Yarın yeni bölüm atarım bu giriş bölümü olacak.

Hadi iyi akşamlar.

Yazar olmak için test cözecem. Yormayın beni.

Üniversite beni bekle. Şerife Uysal geliyor.

TOZKOPARAN İSKENDER (SIR) FinalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin