Yaz tatili bitti.
Elif yurt dışına gidecek.
Pençe tamamen gidecek.
Mavi ay yeni maceralar yasıcak.
Herkes vedalaştı."Tamam Asya birgün yine gelicem." Dedi Elif. Ama oda gitmek istemiyordu.
Elif ailesiyle birlikte okuldan çıktılar.
İskender yanıma geldi." Tamam üzülme. Ben hep yanındayım. Arda ve Sinan da burda." Dedi ve bana sarıldı.
Mete yanımıza geldi." Yeniden oda sıralaması yapacaz." İskender ve beni gösterdi." İkiniz aynı odada kalacaksınız." Dedi neden ya.
"Sinan ve Arda siz ikiniz. Ben ve Salih hoca kalacağız." Dedi.
İskender ve ben odamıza yerleştik. İki baza vardı. Kendi dolabıma esyalarımı yerleştirdim. "Bende yerleştirdim." Ona baktım.
Daha yeni yerleştirmeye başladı. İnsanın özel güçü olunca böyle oluyor.
"Ee hadi ama çok yavaşsın Asya." Göz devirdim.
"Benimde özel gücüm olsaydı çabuk yapardım İskender." Saçını düzeltti.
Kendini benim yatağıma attı."Senin yatak rahatmış." Yüzüne yastık attım." Aaa bu kadar da sinirlenme. İstersen yanımda yatabilirsin." Göz devirdim.
"Sapık. Delirmişsin sen." Dedim gülmeye başladı. Yüzüne daha çok vurmaya başladım yastığı.
Yastığı hızlı bir şekilde elimden aldı ve beni kolumdan tutarak yatağa düşmemi sağladı.
Göğsüne düştüm."Aaa güzelim ne bu trip?" Göz devirdim.
"Ne tribi ya? Bırak beni yoksa seni döverim." Gülmeye başladı.
"Hadi ama beni istemiyor musun Asya." Alt dudağını sarkıttı." Küserim bak." Kolunu ısırdım.
Ayağa kalkarken." Kümese gir. Tavuklar sana soksunlar İskender." Göz devirdi.
"Kalk yatağımdan git kendi yatağında yat." Ayağa kalktı. Yatağına oturdu ve belimden tuttu ve kendisine doğru çekti.
Onun kucağına düştüm. Yüzlerimiz çok yakındı. Gözlerimi kaçırdım.
"Hadi uyu yoksa dayak yersin." Kucağından kalktım." Bir daha bana dokunma. Ben istediğim zaman dokunabilirsin." Gülümsedi.
Başını tamam anlamında salladı.
Kendi yatağıma yattım. Hemen uykuya daldım.
♪♥♪
Saçlarımda el hissettim. Bu İskender'di dokunuşu beni rahatlatıyordu.
Yatakda doğruldum." Rahatsız mı oldun." Kafamı iki yana salladım.
"Günaydın." Dedim gülümsedi.
"Günaydın." Ona karşılık verdim.
Yataktan kalktım. Yanağına hızla öpücük kondurdum."Yemek hazır olunca bana haber ver." Dedim ve hızlıcana laobaya gittim.
Laobadan çıktığımda kapıda İskender duruyordu.
Laobadan çıktım ve dolabımdan kiyafetler aldım. Sonbaharda olduğumuz için kalın kıyafetler aldım ve giyinme odasında giyindim.
Giyinip çıktım.
Oda giyinmiş. Odadan çıktık ve yemekhaneye gittik. Kahvaltıyı bu saatte yiyoruz.
Arda ve Sinan bizi bekliyorlardı." Günaydın Asya İskender geceniz nasıldı." Dedi Sinan.
"Bugün olmadı ama birgün olacak kesin." Dedi İskender. Koluna yumruk attım. Kolunu tuttu.
"Ama ya boşuna mı yalvardık Mete'ye" dedi Arda. Bunlar benim yerime karar mı aldılar. Allahım kafayı yicem.
Yemek yedikten sonra ok çalışmaya başladık.
Mete yanımıza geldi."Arkadaşlar sınıfa gelin." Dedi ve hemen yanımızdan gitti.
Ne söylecek ki?
İnsanları merakta koymayı severim.
Yarın yine bu saatte yeni bölüm gelir.