İftira

358 17 0
                                    

İskender'in odanın icinde bağırmasıyla korkuyla yere savruldum. İnsan sabah sabah odanın içinde bağırır mı.

Yatakta doğruldum ve gözlerimi kırpıstırdım. "İnsan böyle mi günaydın der , ne oldu İskender." Sinirliydi.

Elindeki kağıdı yüzüme attı." Sen ne yaptığını sanıyorsun Asya. Bide normal davranıyorsun." Göz devirdim.

Kağıt boştu." İskender sen delirdin mi? Sen neden sinirlendin." Dedim hala sinirliydi.

"Sosyal medyaya bak o zaman anlarsın. Ne yaptığını." Telefonumu açıp hesabıma baktım ve calınmıştı ve İskender'in özel güclerini yaymış birisi benim hesabımdan.

"Aaaaa hesabım calınmış." Gözlerim dolmaya başladı. " Ben bu hesabı kaç yıldır kullanıyorum ve birisi gelmiş ve hesabımı çalmış aglıcam ya. Ben bulurum onu." Dedim ve haklıydım o kimdide benim hesabımı çalar ve birşey paylaşır.

"He" dedi İskender." Nasıl çalınmış?" İskender yine şanslısın daha sonra öleceksin.

"Seninle daha sonra görüsecez İskender bekle sen. Sen kimsinde bana bağırırsın." Dedim.

" Nerden bileyim sen yaymış olma ih-" sözünü kestim.

"Ben senin düsmanın mıyım İskender he." Pişman bir ifadeyle baktı bana.

"Çık odadan İskender sinirim geçerse gelebilirsin bu odaya." Bana sarıldı."İskender 3 e kadar sayıyorum... 1" Hemen odadan gitti.

Hemen o hesabımı çalan kişiyi bulmaya başladım.

Aradan bir saat geçti ve buldum. Tahmin edin bakalım kim tabikide İskenderin üvey kuzeni. Tahmin etmiştim böyle birşey yapacağını.

Hızla odadan çıktım. Yemekhaneye gittim ve o kız tamda görebileceğim yerde İskender'in yanında İskendere şırnasıyordu. Yapışık böcek gibi.

Hemen yanına gidip saçını avuçlayıp çektim." Ne yapıyorsun ya. Asya iyi misin?" Dedi anlamaz gibi.

"Sen çok iyi biliyorsun." Dedim.

"Bırak saçımı." Dedi elimi sanki sert tutuyormuş gibi. Daha sıkı çekmeye başladım.

" Sen kimsin de benim hesabımı çalıp paylaşım yaparsın." Açıdan gözleri dolmaya başladı.

"Sen benim özel gücümü nerden biliyorsun bide." Dedi İskender. Haklıydı ama...

Neyse şimdi daha önemli işlerim var bu kızı öldürmek.

"Asya'nın telefonunu karıştırdım." Yere attım ve üzerine bir bardak su döktüm.

"İnsan bu kadar aciz olamaz ya kızım sen mal mısın?"Dedim kızla alay ederken." Seni uyarmadılar mı bizim bir Asya'mız var çok hırslı ve deli diye sinirlendiği zaman gözü hiç bir şey görmez diye. İskendere söyleseydin anlatırdı o çok iyi biliyor."

Cidden ben neden bu mallarla hala yaşıyorum amk.

TOZKOPARAN İSKENDER (SIR) FinalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin