Evet 40 yıl sonra yeni bölüm geliyorrrrr.
İskendere baktıgım anda göz devirdim. "İskender artık bardakla bakışman bittiyse alabilirmiyim?" Başını olumlu anlamda salladı ve bardağı verdi.
Bu kadar kolay olacağını bilseydim önceden isterdim.
2 tane bardağa kahve koydum ve müşterilere verdim.
İskender hala durgundu. 3 gündür bana trip atıyor. Ben trip atsam kız tribi der ama kendisi atınca ben suçlu oluyorum.
Kapı açıldı." Bizzzz gellldikkkk." Bu Arda'ydı o tarafa baktığımda yanında Sinan ve bir kız.
Kaşlarımı çattım.
"Tanıştırayım Salih hocanın yigeni." What. Anlamaz gözlerle Sinan'a baktım."Mavi ayın yeni üyesi ve Salih hoca koydu mavi aya." Dedi Sinan.
Sahte gülümseme kondurdum yüzüme."Merhaba ben Asya." Kıza elimi uzattım. Ama kız fark etmedi bile. Arkama bakıyordu , İskendere. Sakin kalmaya çalıştım.
Sanki yeni fark etmiş gibi baktı bana." Aa merhaba ben Şu." Dedi ama hala daha daha daha İskendere bakıyordu.
İskendere baktım oda kıza bakıyordu ama bir yandanda bana bakıyordu. Lan iki kızı birden mi yöneteceksin amk.
İskender'e oku gösterip ağzını gösterdim. Yani bu okları senin o güzel ağzına sokarım demek oluyor. Kendisini toparlayıp sertçe yutkundu.
"Seninle tanışmadık ben Su." Dedi kız İskendere bakarak elini uzattı.
"Merhaba ben İskender." Diye karşılık verdi ama elini sıkmadı." Elini tutamam yengen kızar." Utandım amk.
Yanına çekti beni." Seni öldürrüm İskender." Dedim kulağına sessizce. Gülümsedi.
Yanından gittim o kızın karşısına oturdum. O anda kapı açıldı. Bütün müşteriler gitmişti.
Salih hoca ve Fikri hoca gelmişti. Yanımıza gelip sandalyelere oturdular.
"Hocam bu ne şimdi biz 4 kişi iyidik Ceren birgün gelicekti." Dedim Salih hoca yutkundu. Sinan'a baktığımda gözleri dolmuştu." Tamam özür dilerim Sinan yanlışlıkla hatırlattım." Başını salladı.
İskender yanıma oturdu. Herkes oturdu."3 kız olmanızı istedim." Dedi Salih hoca. Allahım ya ben bu kızı sevmiyorum ki bide saçı kırmızı ay kusacam ya.
Salih hoca cidden iyi birisi de yani bu kızdan başka herkes istiyordu bide bu kız ok bile atmıyor ki." Hocam o kadar kişi varken niye bu kız. Bide arkadaşımız voleybolcu bizim gibi okçu değil ki." Dedim Salih hoca beni onayladı.
"Evet Asya okçu değil ama siz öğrenirseniz onuda yapar." Ne! İskender'e baktım. Başımı iki yana salladım.
"Babam ne diyorsa doğrudur." Göz devirdim." Biz onu eğitiriz." Salih hoca başını salladı.
"Çocuklar siz burada arkadaşınızla tanışın biz odama gitcez." Dedi Salih hoca.
Kitaplarım hep 300 yada 400 kelime olacak.
Haberiniz olsun.