Tartışma

423 23 2
                                    

Sınıfa çıktık. Salih hoca ve Mete ayakta birşeyler konuşuyorlardı bizim geldiğimizi anladılar." Ne oldu hocam? " Diye sordum.

"Kesin kötü birşey oldu." Bu çocuk ya bizim başımıza kötü birşey gelmesini istiyor yada dayak istiyor. Resmen bu Ardayı dövecem ha.

"Kötü birşey olmadı sadece gezi yapacaz." Aklıma gelen şeyle yüzümde tebessüm oluştu.

"Baba yoksa zamanda yolculuk mu yapacaz." Dedi İskender. Salih hoca onu onayladı.

"Ohhh kötü birşey olmamış." Dedi Arda. Göz devirdim.

"ARDAAA ŞU ŞOM AGZINA MUKAYET OL YOKSA BEN SUSTURACAM.!" Dedim artık dayanamacak hale gelince. Sustu. Rahatlamış bir şekilde nefes aldım.

"Tamam ya." Diye sitem etti.

Belimde bir el hissettim o elin sahibine baktım. İskender'di." Sakin ol şuan iyi değilsin." Belime koyduğu eli çektim ve sıkıca tutmaya başladım.

"Zaman makinesini tamir ettik biliyorsunuz ki o olaydan sonra. Az kalsın öleceğiniz olaya." O olayı hiç hatırlamak dahi istemiyorum.

Kapı birden açıldı hepimiz o tarafa baktık. Buraktı neden geldiki. Yada neden Salih hoca bunu söylemedi.

"Aaa Burak hoş geldin oğlum." Dedi Salih hoca.

"Merhaba hocam. Yeni ögrenci kabul ediyormusunuz ?" Salih hoca tebessümle karşılık verdi.

"Sen benim eski ögrencimsin Burak." Burak'ta karşılık verdi.

" Hocam asıl yeni öğrenci varmış neden söylemediniz?" Dedi alayla. İskendere el uzattı." Merhaba ben Burak. Eski mavi ay üyesi." İskender de karşılık verdi.

"Merhaba ben Tozkoparan İskender. Tozkoparan teskilatının kurucusu. Mavi ay'ın lideri." Dedi sinirliydi.

Sesi çok kalın çıktı. Dövme olasılığı var." Aaa Burak görmeyeli büyümüşsün." Dedi Sinan kavga çıkacağını biliyordu.

"Evet sende büyümüşsün dostlarım." Dedi ve Arda ve Sinan'a sarıldı. Sarılmaları bitince Salih hoca konuşmaya başladı.

" İskender üvey oğlum." Dedi.

Kulağıma yaklaştı dudakları." Ben bu çocuğu dövmezmiyim." Dedi hala sinirliydi."Sana bir daha bakarsa onun bacaklarını kırarım." Dedi yapar mı yapar.

"Sakin ol o böyle biri." Dedim onu sakinleştirmeye çalışarak.

Tamam diyip önüne bakmaya devam etti.

Konuşma bitince dışarı çıktık.

Ben basketbol oynamaya başladım."İskender ikimiz oynayalım mı eskisi gibi." Dedim tamam dedi ve oynamaya başladık.

"Lan burdan atılır mı top? Saha dışı atsaydın. Allah'ım yarabbim ya." Dedim öbür potadan atan İskender'e.

Güldü." Yanlışlıkla oldu." Dedi yalandı bilerek özel güçlerini kullanıyordu.

"Yanluşukla oldu." Onu taklit ettim. Gülmeye başladı. Elindeki basketbol topunu aldım.

"Doğru düzgün oyna şu oyunu sakına özel güclerini kullanma. Hatırlarsan benim özel gücüm yok." Göz devirdi.

"Tamam Asyam sen iste ben yaparım." Bu sefer doğru düzgün oynamaya başladı.

Yoruldugumda topu ona verdim." Yoruldum dinlenecem." Beni onayladı.

Odaya gittim ve ılık bir duş aldım.

Resmen buna ihtiyacım vardı. Duştan çıktım ve bornozumu giydim sonra ise saçımı baş havlusuyla sardım.

Giyinme odasına gidip üzerimi değiştirdim. Üzerime pijama giyindim ve yüzüme bakım yapıp yatağa kendimi attım. Saniyesinde uyuya kaldım.

Yarında aynı şekilde 2 bölüm gelicek. Şuan test cözecem.

Tyt laneti ile baş edicem yaaaaaaa.

Yarın görüşürüz.



TOZKOPARAN İSKENDER (SIR) FinalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin