20. bölüm

369 37 5
                                    


Jungkook yüzüne çarpan sıcak nefesler ile gözlerini yavaşça araladığın da taehyung ile burun buruna olduğunu fark etmişti.Taehyung sık nefes alış verişleri direkmen jungkook'un yüzüne vuruyordu.

Oldukları pozisyon ise...

Taehyung'un sağ eli jungkook'un giydiği pudra renginde ki kazağının iç kısmındaydı.

Diğer sol eli ise kendi yanağının altında düz bir şekilde duruyordu.

Jungkook'un ise bir ayağı taehyung'un üzerinde eli ise hiç olmayacağı yerde...

Taehyung'un tam da penisinin üzerindeydi.

Uyku pozisyonları ne güzel ama sjsjs

Taehyung da yavaş yavaş gözlerini aralamaya başladığın da jungkook hızla gözlerini kapatarak uyur numarası yapmaya başlamıştı.

Tamamen gözlerini açarak ilk etrafa sonra ise karşısında ki masum yüze bakmıştı.

Yüzü masum ve tapılası derecede güzeldi
Kendisi ise bir oldukça hırçındı.

Jungkook üzerinde hissettiği gözlerle yutkunarak bedenini hareket ettirerek sağ omuzuna doğru dönmüştü.

Dikkat dağıtmak içindi.

Ama bunu yapması ile beyaz boynu ortaya çıktığın da taehyung yutkunmuştu.Ama hâlâ izlemeye devam ediyordu sevdiği bedeni.

Jungkook pes ederek tam gözlerini açacağı sırada yüzünde hissettiği dokunuşlarla vazgeçmişti.

"Nasıl diyebilirim ki sana aşık olduğumu? Ya gidersen benden? Ya benden nefret edersen ne yaparım ben?"

Taehyung fısıldayarak kendi kendine konuşup parmaklarını jungkook'un yanağında dolaştırmaya başlamıştı.

"Bazen kendi kendime düşünüyorum onca insanın arasında niye seni seçtiğimi, niye seni sevdiğimi, herşey bir kenara bırakıp hep seni düşünmekten kendime gelemiyorum güzel yıldız"

Son cümlesi ile dudaklarını jungkook'un dudaklarına bastırdığın da Jungkook gözlerini şokla açmıştı.

Taehyung, jungkook'un uyuma planına kanarak ona aşık olduğunu söylemişti.

Gerçeği jungkook bunu biliyordu ama taehyung'un ağzından duymak istiyordu.

Ama böyle değildi.

Taehyung dudaklarını ayırarak jungkook'a baktığın da göz göze gelmeleri bir olmuştu.

"Jungkook"

"Taehyung?"

Jungkook yeni uyanmış gibi elini ağzına kapatarak esnemişti.

"Ne zaman uyandın?"

Taehyung'un yöneltiği soru ile elini ağzından indirerek konuştu.

"Şimdi uyanmıştım, sen ne yapıyorsun üzerimde?"

Sorusuna karşılık soru sorduğunda taehyung kendine gelerek üzerinden doğrulmuştu.

"Ah şey ben hiç, hiç bir şey yapmıyordum saçında bir şey vardı da onu almıştım"

Jungkook da buna inanmıştı zaten.

"Oh anladım"

Jungkook gülmemek için dudaklarını birbirine bastırarak yattığı yerden doğrulmuştu.

"Ne zaman gideceğiz? Ben çok acıktım çünkü"

"Şey şimdi çıkalım hava zaten soğuk birde üzerine kar da yağınca yollar kaygan olur belki yoldan geçen bir arabaya denk geliriz "

Mafia school - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin