NEM NEM DEHOGY VAN VÉGE UGYAN ....
Csodálatos volt a vele töltött éjszaka.
Odaadó volt és rámenős.
Őrületbe kergetett a hangjával, meg fogok bolondulni ha nem kaphatok még belőle.
Kinyitottam a szemem és békésen szundikalt mellettem.
Megcsókoltam homlokát s kimentem főzni egy kávét.
Mire visszatértem nem volt sehol...
Hová lehetett?
Körbe néztem de sehol sem találtam...
Már feladni készültem mikor a takaró elkezdett mozogni.
Felemeltem hogy megnézzem mi az.
Ekkor egy pajkos fekete cica ugrott a mellkasomra és hangos dorombolásba kezdett.
Piton:- Szia szőrmók, hogy kerülsz te ide?
Milyen édes vagy,és biztos éhes. Várj hozok valamit. -.-Mit keres nálam egy macska?
Hogy jutott be?
Hmmm...
Mind egy végül is nagyon aranyos.
Már vittem is neki a tejet.
Anna:- Jó reggelt Perselus, ohh azt nekem szántad? -.-Piton:- Animágus vagy ... -.-
Anna:- Te vagy a második ember az életemben akinek felfedtem magam. -.-
Piton:- Ki volt az első ha szabad kérdeznem? -.-
Anna :- A barátnőm Viola.
Még az igazgató sem tudja.
Csak ti ketten.Később :
Épp a laboratóriumban segített előkészíteni a holnapi órára a kellékeket,mikor elkaptam a kezét és szorosan megöleltem.
Óvatosan kibontakoztunk és hevesen nekiestem .
Dumbledore:- Perselus ... Anna ... Mit művelnek maguk idelent? -.-Piton:- Uram mi...mi...
Ugyan minek is magyarázkodni.... -.-Dumbledore:- Még jó hogy én jöttem ide nem valaki más,mert akkor már a titoknak annyi lenne...
Perselus később beszélünk...akkor én nem is zavarok tovább.
Anna kisasszony későbbiekben jelentkezzen nálam az irodában. -.-Piton:- Nem hagyom hogy kidobjon se téged se engem.
Ha esetleg nem sikerül akkor se keseredjünk el.
Hozzám költözöl ez egyértelmű. Jól megleszünk.
Na de hol is tartottam? Ohh már emlékszem. -.-Felültettem az asztalra és úgy csókoltam tovább.
Végül nyilván nem bírtam magammal és magamévá tettemSajnos hamarosan külön váltak útjaink.
Meg kellett látogatnom az igazgatót..Szerencsére nem rúg ki csak maradjon ez titok, órákon ugyan olyan hangnembe kell vele is beszélnem ahogy mindenki mással és senki nem fog gyanút.
Meg alapos fejmosást kaptam Albus szerint , gondolta ő .
De én akkor is szeretem Annát.
Senki sem veheti el tőlem ,az érzést meg pláne.
Gyanítom kiscicámra is ugyan ez vár...
YOU ARE READING
Perselus Piton bűnös vágyai [Befejezett]
FanfictionAmit még te sem gondoltál Perselus Pitonról