Gözümü açtığımda alnımda ıslak bir bez vardı ve vücudum zevk sonrası gerinme ihtiyacıyla yanıyordu. Bezi tutup çektim ve kedi gibi gerindim yada denedim diyebilirim.
İki sevgilim de, biri karnıma diğeri bacaklarıma kafasını koymuş uyuyorlardı. Ben kıpırdanmaya çalışınca iki baş da hızla yukarı kalktı.
Endişeli bakışlarına gülümseyerek cevap verdim, endişeleri yavaşça azalırken dudağımı ısırdım. Karnımın hizasında olan Utku'yu kendime çekip dudaklarına kapandım.
Ani hamlemle şaşırsa da hemen karşılık vermişti, biz orda deli gibi öpüşürken gözüm Umut'a kaydı. Koyulaşan gözleriyle bizi izliyordu ama yaklaşmıyordu bile. Elimle onu yanıma çağırdım, Utku'dan ayrılıp onun dudaklarına kapandım.
İkisi arasında gidip gelerek dakikalarca dudaklarını tattım ve dilleriyle mutluluğun tadına vardım. Elleri vücudumu okşarken bile çekingendi.
"Özür dilerim, seni çok zorladım. Daha iyi misin?" Ona çapkın bir tebessüm yolladım, dudaklarımı ısırıp boynuna sokuldum.
"Zevkin bu kadar yoğun olması iyi geldi ve deli gibi mutlu hissediyorum. İkinci bir tura hazırım, kendini tutma aşkım."
Dudaklarıma atılıp tüm aşkıyla öpmesiyle derince inledim, dilini ağzımı keşfetmek için yollarken gözlerim tembelce kapandı. Vücudumu okşayan ve tahrik eden ellerle kendimi yeni bir zevk maratonuna bıraktım.
Sevgililerim beni her an daha da kışkırtırken Umut'un parmaklarını içimde hissettim ve boğazdan bir inleme sesiyle zevkimi dile getirdim.
Bu sefer ikisini birden almayı ben istiyordum, Utku'nun dudaklarından ayrılıp Umut'a döndüm. Dili kasıklarımda gezinip tadını çıkarıyordu.
"Aşkımmm, beni ikiniz için hazırla. Sizi hemen istiyorum." Nefes nefese konuşmam ikisini de durdurmuştu, Utku bana hayretle bakarken ağzı aralandı ve geri kapandı.
"Sevgilim, emin misin? Canın acımıştı geçen sefer." Onu devirip üstüne çıktım ve kalçamı Umut'a çevirip eğildim.
"Çok eminim, hatta buna ihtiyacım var. Fark ettim ki benim size ihtiyacım var aşkım." Elimi güzel yüzünde gezdirdim ve şakaklarından aşağı öpücüklerden bir yol çizdim. Yüzü güzel bir gülümsemeyle aydınlanmıştı.
Arkamda hissettiğim ıslak ve sıcak dil darbesiyle dilimi üst dudağıma dokundurdum. Bu his her seferinde aklımı başımdan alıyordu, sanki tüm sinir uçlarım aynı anda uyarılıyordu.
Zevkle iç çekip Utku'nun boynuna sokulup emmeye ve yalamaya başladım. Boynunda iz kalacağını biliyordum ama umrumda değildi.
Arkamda hissettiğim dolulukla yüksek sesle inledim, doluluk dakikalar sonra daha da arttığında sertleşen aletimden zevk suları akmaya başlamıştı. Arkamı dönüp baktığımda Umut'un tüm elinin içimde olduğunu gördüm ve bir küfür savurdum.
Onun kocaman elini nasıl içime alabilmiştim bilmiyorum ama verdiği zevk muhteşemdi. Bana arsız bir bakış atıp elini hızla hareket ettirmeye başladı, derin bir nefes alıp zevke teslim oldum.
Utku da elini aletime sardığında inlemeyle sızlanma arası bir ses çıktı ağzımdan ve sonrası da geldi. Yüksek sesli inlemelerim etraftaki eşyalara çarpıp bana dönüyordu sanki.
Utku beni iterek oturur pozisyona geldiğinde Umut elini içimden çıkarttı ve jeli alıp aletine yaydı. Utku elinden alıp aynısını yaptığında, kucağında olduğum Utku'nun aletini içime aldım ve hemen eğilip Umut'un da girmesini bekledim.
Bu zevki yeniden tadacak olmanın heyecanıyla yanıyordum, içime girişini milim milim hissettikçe daha da yüksek sesle inlemeye başladım. Sonunda tamamı içime girmişti.
İçim tamamen dolduğunda hissettiğim tamamlanmışlık hissi beni zirveye çıkarttı. Gözlerimden süzülen yaşlarla ikisinin kucağında zıplarken, 'işte' dedim, 'istediğim adamlar' ve hep isteyeceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki artı bir
General Fictionİkiz spor salonu müdavimleri ve kilo verme amacıyla salona yeni kaydolan gencin şehvet dolu hikayesi