Věděl jsem, že vidět ji poprvé bude těžké, věděl jsem, že to bude vyžadovat každý centimetr kontroly, abych zabránil tomu, abych pro ni běžel, abych jí ukázal, že jsem stále tady a jdu si pro ni, ale musel jsem netuším, jak moc mě to uvnitř roztrhá. Byla krásná, stejně krásná, jak si ji pamatuji, ale když jsem ji viděl v těch upnutých červených šatech, bylo pro mě mnohem těžší udržet se pod kontrolou. V okamžiku, kdy jsem spatřil její hebkou bledou pokožku, dlouhé zrzavé vlasy a ty upnuté šaty, bylo to, jako by něco, co ve mně bylo mrtvé, právě ožilo, touha.
Byla tak lhostejná, že jsem tam byl, viděl jsem, jak její oči zkoumaly dav, ale neměla tušení, že jsem tady, že jsem tak blízko. Vypadala napjatě, tak jak vypadala, když jsem ji vzal s sebou na cestu, její tělo bylo napjaté a připravené na všechno. Nikdy jsem nezapomněl, jak vypadala, její tvář se mi otiskla do mozku, ale vidět ji znovu v těle, jen se mi všechny ty maličkosti vracely. Pamatuji si pihu těsně pod jejím levým okem a mateřské znaménko na břiše. Pamatuji si, jak se pode mnou cítila, jak se její tělo pohybovalo.
Zatřásl jsem erotickými myšlenkami, které se mi dostaly do mysli, a vrátil jsem pohled na ni.
Sledoval jsem, jak si ji muž v baru začal prohlížet a jeho oči do ní zapalovaly díru. Moje automatická reakce by byla, že bych šel a praštil mu do zadku, vyrval mu oči z hlavy za to, že se na ni tak díval, ale věděl jsem, že musím zachovat chladnou hlavu, místo bylo plné lidí, kteří vypadali jako Romanovi muži. Muž vstal ze svého sedadla a přešel k ní s mírným nejistým krokem. Sledoval jsem, jak ho odfoukla, její pronikavé modré oči mu ani neposkytovaly uspokojení z toho, že se na něj podívala, škubalo ve mně touhou.
"Tak jaký je tedy plán?" zeptal se Georg vedle mě a vytrhl mě z mého transu.
Zašoural jsem se na svém sedadle, snažil jsem se zabránit tomu, abych nebyl příliš unavený jen z pohledu na ni, odkašlal jsem si a pokynul mu, aby mě následoval zpátky ven z klubu, naposledy jsem se na ni podíval a srdce mě bolelo, jak jsem ji musel nechat za sebou, musel jsem ji nechat v jámě zasraných predátorů beze mě, ale věděl jsem, že mám jen krátké okno, abych mohl jít do klubu a vykouknout to, nemohl jsem posouvat své štěstí a riskovat být chycen, ohrozilo by to všechno.
Prošli jsme temnou uličkou, několik opilých civilistů sebralo vnitřnosti a klopýtalo přes kamennou cestu. Přistoupili jsme k tmavě černému autu a nastoupili dovnitř. Podíval jsem se na Billa, když seděl na sedadle řidiče, ve tváři měl naštvaný výraz, když čekal, až zavřeme dveře.
Povzdechl jsem si "Nebud takový Bille."
Povzdechl si a vydal se po silnici. "To bylo hloupé! Co kdyby tě někdo poznal?" Teď na mě vyštěkl: "Byl bys zabit!"
"Ale nebyl jsem, kromě toho, že by mě teď s tím vousem nikdo nepoznal." Vtipkoval jsem, ale realita mě tvrdě zasáhla, když jsem si uvědomil, že nebudu mít ponětí, kdy ji znovu uvidím, jestli ji znovu uvidím, kdo ví, co se může stát odted' a až budeme mít konečně šanci zaútočit vezmu ji. Ted' jsem se mohl jen modlit, aby byla dost chytrá, aby se udržela naživu, a měl jsem v ni silnou důvěru.
★★★
Dnes byla noc, Roman mě poprvé nechal pracovat v klubu jako prostitutku. Dělalo se mi špatně od žaludku při pomyšlení na to, co mělo
přijít, při pomyšlení na cizího muže, který se mě dotýká, mi lezla kůže a už jsem si potom představovala sebe, jak si drhnu kůži, dokud nezačne krvácet, jen abych se pokusila zachytit jeho pach. ode mě. Zadržovala jsem slzy, které křičely, aby vyšly ven, Roman by se na mě zlobil, kdybych brečela, kdybych si zničila makeup na obličeji a nechtěla jsem ho naštvat, nechtěla jsem, aby mě trestal znovu. Dařilo se mi tak dobře, když jsem s Angel nabírala ženy v klubu i na ulici, potěšila jsem ho a na vteřinu jsem si myslela, že bych tu mohla skutečně zůstat, možná bych to zvládla, ale vše se změnilo, když mi to řekl. Angel dnes večer, co si pro mě Roman dnes večer připravil.