3. Kişi Anlatımıyla [M]
"Bu cümleyi yatağımızda da duymak isterim."
"Merak etme, yatağımızda da sen beni çok sevdiğini söyleneceksin."
Hyunjin hızla bebeğini kucağına almış ve yatak odasına doğru ilerlemişti.
Hyunjin odaya girdiğinde bebeğini yatağa yatırmış, ardından üstüne eğilerek son kez O'na bakmıştı. Ardından hızla karşısındaki dudaklara yönelmişti.
Tabi sadece yönelmişti. Arada kalan son santimler vardı. Felix öpeceğini sanıp beklerken öpülmemesi ile gözlerini açmıştı. Anlamıştı Hyunjin'in O'na oyun oynadığını.
Sinirle derin bir nefes almış, ardından konuşmaya başlamıştı.
"İlla sert olmamı istiyorsun."
Felix Hyunjin'in omuzlarından iterek yatağa düşürdüğünde kucağına oturmuştu. Oturduğu yer biraz sıkıntılı olsada, Hyunjin için güzel bir yerdi.
Felix Hyunjin'in tişörtüne uzanmıştı. Hyunjin O'na yardım etme amaçlı kendi tişörtünü çıkardığında Felix hızla Hyunjin'in dudaklarına kapanmıştı.
Yavaş başlayan öpücük zamanla hızlanmıştı. İlk başka birbirlerinin dudaklarını öpüyor, etmiyorlardı. Fakat araya dillerini eklemişler, dillerini deli gibi hareket ettiriyorlardı.
Felix Hyunjin'in dilini kapmış, dilini emmeye başlamıştı. Hyunjin aldığı zevk ile inlerken, Felix olduğu yerde sürtünmüştü. Ve ikinci inleme.
Felix Hyunjin'in dilini bıraktığında tekrar birleştirmişlerdi dillerini. En sonunda birbirlerinden ayrıldıklarında dillerinden tükürüp köprüsü uzayıp Hyunjin'in çıplak göğüsüne düşmüştü.
Hyunjin dayanamayıp Felix'i yatağa geri itince hızla boynuna eğilmişti. Boynunu resmen sömürürken, Felix ise olduğu yerde kıvranıyor, dudaklarını ısırıyor ve Hyunjin'in saçlarını çekiştiriyordu.
Hyunjin, Felix'in göğüsüne kadar olan yarıya kadar açık olan fermuarını sonuna kadar açmış, göğüslerini emmeye başlamıştı.
Felix inlemiş, Hyunjin'i kendine daha sert bastırmıştı. Zevkten dört köşe olmuştu.
Hyunjin mırıldanarak göğüsleri emerken, göz üstünden de bebeğine bakıyordu. O'nun nasıl pelte kıvamına geldiğini görünce daha da kendini delirtiyordu.
"Hyunjin, uzatma..."
"Çok acelecisin bebeğim."
Hyunjin Felix'in sweatini çıkardıktan sonra herhangi bir kenara atmıştı. Yatağa yattığında bebeğini kucağına oturmuştu.
Felix Hyunjin'in penisinin üzerinde sürtünmeye başladığında, Hyunjin odaya derin inlemelerini bırakıyordu. Ciddi anlamda aşırı yükseltmişti ve aşırı zevk alıyordu.
"Eğer biraz daha devam edersen, boşalacağım."
"Çok erken Hyunie~"
Hyunjin asla çabuk boşalan birisi değildi. Bu yüzden Felix'in işine geliyor, kısa süre zevk yaşayacağına daha fazla zevk yaşıyordu. Bunu da çok seviyordu.
Felix Hyunjin'in kucağından kalkarak Hyunjin'in gri eşofmanını çıkarmış, sonrasında ise boxerdan bile zorlanan penise bakıp dudaklarını yalamıştı.
Boxerı da çıkardıktan sonra Hyunjin'in penisini eline almış, ardından nefesini vererek dudakları arasına almıştı.
Hyunjin derin bir inleme bıraktığında, Felix daha da derinlere inmeye başlamıştı. Hızlı hızlı hareket ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕰𝖓𝖉 𝕺𝖋 𝕸𝖆𝖗𝖗𝖎𝖆𝖌𝖊 | HyunLix
Fanfiction"Sevinçten ağlayarak öpüşürken, şimdi ayrılıyoruz diye öpüşüyoruz..." Boşanma aşamasında olan evli bir çift: Lee Felix ve Hwang Hyunjin.