𝕱𝖎𝖛𝖊

313 30 129
                                    

3. Kişi Anlatımıyla

Felix derin acıyla kıvrandığında, gözlerini aralamıştı. Yanında yatan Hyunjin'in saçları yatağa yayılmış, dudakları büzülmüş ve kızarmıştı.

İçinden O'na küfür etmişti, O'nu bu acıya sürüklediği için.

"Hyunjin, kalk sevgilim."

Felix Hyunjin'in omzunu iteklediğinde, Hyunjin rahatsızca mızmızlanmıştı.

Felix Hyunjin ile birlikte olduğu gecenin sabahı sinirden deliye dönerdi. Tabi o içindeki sinir sadece Hyunjin'e özeldi. Hyunjin'e sinir yapar, başkalarına tatlı tatlı davranırdı. Tabi Hyunjin'de buna alıştığı için tepki vermiyor, sadece gülüyordu O'nun bu hallerine.

"Hyunjin, kalk artık!"

"Ya off, iki dakika daha uyuyayım bebeğim."

"Sikeyim seni!"

Felix sinirle onu iteklediğinde, kalçasında ki acıyla yataktan kalkmıştı. Şu an içinden Hyunjin'e lanetler ediyor, küfürler saydırıyordu.

Sonunda duşa girmiş, kendini rahatlatmıştı. Üzerine düşen yer sıcak su içindeki kasları gevşetiyordu.

Bugün sanırım komple yatakta yatmak zorundaydı.

***

"Seninle şuan tartışamam Hyunjin. Hem de bu haldeyken asla uğraşamam."

"Sen zaten ne zaman benimle uğraştın ki? Sen hayatıma girdiğin müddet yalnızca hep kendini haklı çıkardın. Haksız olsan bile yaptın bunu."

"Seninle ne zaman mı uğraştım? Tanrı aşkına seni kullanıyormuşum gibi konuşuyorsun? Bazen ciddi anlamda kavgalarımızda fazla ileriye gidiyorsun fakat görmemezlikten geliyorum. Abartma artık lütfen, yoksa cidden kalbini kıracağım."

Hyunjin sırıtmıştı ve dilini yanağında gezdirmişti.

"Tartışmadığımız ya da kavga etmediğimiz gün var mı diye sorguladın mı hiç?"

"Merak etme Hyunjin, emin ol bunu her gün kendime soruyorum. Tabi asla bir cevap bulamadığım için sorgulamayı bıraktım."

Felix sinirle ve vücudunun acısıyla ayağa kalktığında hafif tıslamış, sonrasında ise odasına ilerlemişti.

Şu an asla Hyunjin ile kavga edemezdi. Cidden, kendiside sıkılmıştı artık. Küçük tartışmalar olsa bile yine de üzülüyordu.

Daha dört ay önceye kadar üç yıllık evliliklerinde bir kere bile kavga etmemişlerdi. Artık her gün kavga etmekten O da sıkılmıştı. Ama yine bir olay oluyor, kavga ediyorlardı.

Odanın kapısı açılması ile Felix telefonun üzerinden O'na bakmış, sonrasında ise gözlerini telefona geri çevirmişti.

Hyunjin hiçbir şey demeden ışıkları kapatmış bir yatağa yatmıştı. Masanın üzerindeki abajuru yakmıştı sadece. Odayı ufak bir ışık aydınlatıyordu.

Felix yavaştan uykusunun geldiğini hissettiğinde telefonu şarja takmış, ardından O da abajuru yakarak üzerini iyice örtmüştü.

Sırtı Hyunjin'e dönük olduğu için birbirlerini görmüyorlardı. Ki, bu sadece on saniye kadar sürmüştü.

Felix belinde hissettiği kollar ve kendine çekilmesi ile gözlerini sonuna kadar açmış, nefes almayı bırakmıştı.

Hyunjin ise önündeki sarı saçları kokluyor, minik öpücükler bırakıyordu. Bu kısaca kendini affettirme çabasıydı.

𝕰𝖓𝖉 𝕺𝖋 𝕸𝖆𝖗𝖗𝖎𝖆𝖌𝖊 | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin