3. Kişi Anlatımıyla
Felix gözyaşlarını silerek annesine bakıyordu. Ne tür bir cevap vereceğini düşünüyordu.
Tam da tahmin edeceğiniz gibi olay tek kelimeyle; kavga.
Fakat bu kavga diğerlerinden daha şiddetli olmuş, ikisi de kendilerine hakim olmasalar şiddet uygulayabilirlerdi.
Felix şu son zamanlar Hyunjin'den çok şüpheleniyordu. Daha doğrusu Hyunjin'den değil, yaptığı hareketlerden şüpheleniyordu.
Sürekli yapmacık davranmalar, yalan söylemeler, telefon saklamalar vb. Tabi bu hareketler böyle olunca Felix şüphelenmis, Hyunjin'e de bunu belirtmişti.
İş çok büyüyünce Felix yanına üç beş parça kıyafet almış, ardından da evi terk etmişti. Annesinin yanına gitmişti. Annesinin yanında O'na hiçbir şey olmayacağını, daha iyi hissedeceğini biliyordu.
"Felix, geldiğinden beri ne olduğunu anlatmıyorsun. Anlat oğlum."
"Anne..."
Felix daha şiddetlenerek ağlamaya başlamıştı. Kapı çalmasıyla Felix'in annesi hemen kapıyı açmaya gitmişti. İçeri giren kişiye baktığında Hyunjin'in annesi olduğunu görmüştü. Hızla ayağa kalkmış, göz yaşlarını silmişti.
"Felix, n'oldu aşkım sana?"
Hyunjin'in annesi hemen Felix'in yanına gelip O'na baktığında, Felix durdurmaya çalıştığı göz yaşlarını salmıştı tekrar.
"Anne, b-biz kavga e-ttik."
Felix hıçkırmaktan konuşamıyordu. Hem hıçkırık, hem de göz yaşları buna engel oluyordu. Hyunjin'in annesi Felix'e sarılıp saçlarını okşamaya başlamıştı.
"Her aile arasında olabilir bebeğim böyle şeyler."
"Ama biz çok k-kavga ediyorduk, ama bu çok a-ağır oldu."
Felix'in annesi oturma odasına girdiğinde, Hyunjin'in annesiyle göz göze gelmişlerdi.
"Ne için kavga ettiniz? Söyle meleğim, söyle de bir çözüm bulalım."
"Bu sıralar çok k-kaçıyordu benden. Bir de çok telefonunu saklıyordu. Ben de ş-şüphelendim. Bunun için kavga ettik ama çok ş-şiddetli oldu. Bu bizim ilk büyük k-kavgamız."
"Ah o küçük velet! Dayağımı gerçekten hak ediyor!"
Hyunjin'in annesi kendi oğluna saydırırken, zilin çalması ile Felix'in annesi tekrar kapıyı açmaya gitmişti.
İçeri giren beden ile Hyunjin'in annesi ve Felix kapıya dönmüştü. Hyunjin olduğunu gördüklerinde Felix ayağa kalkmıştı.
"Anne, ben biraz balkona çıkacağım. Hava almak istiyorum."
"Tamam oğlum."
Felix odadan çıktığında, balkona doğru ilerlemişti. Tabi arkasından bakan bedeni de hissediyordu.
Hyunjin, annesi ve Felix'in annesi odada tek başına kaldıklarında, Hyunjin'in annesi hemen Hyunjin'i saçından tuttuğu gibi koltuğa oturmuştu.
Hyunjin acıyla kıvranırken, Hyunjin'in annesi sinirle bağırmaya başlamıştı.
"Amacın ne senin! Şu çocuğu daha ne kadar üzmeyi düşünüyorsun! Çocuğun halini görmedin mi? Kendini ne hale getirmiş! Hiç mi vicdanın yok senin! Her gün kavga ettiğiniz yetmiyormuş gibi!"
"Anne, benim suçum yok. Sadece O'nu aldattığımı düşündü ve ben kendimi açıklamaya çalıştıkça beni dinlemedi. Neden herkes beni suçluyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕰𝖓𝖉 𝕺𝖋 𝕸𝖆𝖗𝖗𝖎𝖆𝖌𝖊 | HyunLix
Fanfic"Sevinçten ağlayarak öpüşürken, şimdi ayrılıyoruz diye öpüşüyoruz..." Boşanma aşamasında olan evli bir çift: Lee Felix ve Hwang Hyunjin.