𝕾𝖎𝖝

310 32 87
                                    

3. Kişi Anlatımıyla

"Akşam yemeğe gitmeye ne dersin, bebeğim?"

"Harika olur, derim."

Hyunjin kucağındaki bebeğinin burnuna burnunu sürtmüş, sonrasında ise alnına bir öpücük bırakmıştı.

Felix kafasını Hyunjin'in omzuna gömmüş, kollarını boynuna sarmıştı. Hyunjin de kollarını bebeğinin beline sararak boynuna ufak bir öpücük bırakmıştı.

Tabi bu güzel anılarını bozan zil sesi ile ikiside göz devirmiş, Felix Hyunjin'in kucağından kalkarak kapıyı açmaya gitmişti.

Kapıyı açtığında karşısında gördüğü beden ile şaşkınca karşısındaki bedene bakmıştı.

"Selam, içeri girebilir miyim? Tabi, teksen?"

Hyunjin Felix'in yanına geldiğinde karşısındaki beden ile sinirlendiğini hissetmiş, Felix'in belinden tutarak O'nu kenara almıştı.

"Ne istiyorsun?"

"Ah, sen de mi evdeydin? Felix tek olur diye düşünmüştüm."

Hyunjin sinirle nefes verdiğinde kapıyı kapatmaya çalışmıştı ama karşıdaki beden elini kapıya tutturmuştu. Tabi bu Hyunjin'e komik gelmişti. Hiç zorlanmadan anında kapıyı kapatmış, ardından da sinirinin geçmesini beklemişti bir süre.

Felix masumca O'na bakarken, Hyunjin bebeğine bakmıştı. Ardından her şeyi siktir etmiş, bebeğini kucağına alarak boynunu öpmeye başlamıştı.

Koltuğa tekrar oturduklarında, Felix kendini sürtmüştü altındaki bedene. Hyunjin buna karşılık daha da delirirken, Felix gülümsemişti. Tabi boynundaki dudaklar pek gülümsemesini yardımcı olmuyordu ama, orası farklı bir konuydu.

Hyunjin ellerini bebeğinin kalçalarına atıp okşamaya başladığında, Felix kısık bir sesle inlemişti.

"Hyunjin, yapma..."

Hyunjin öptüğü boyunun üzerine iki üç öpücük daha bıraktıktan sonra geri çekilmiş, alt dudağını ısırarak başını arkaya yaslamıştı.

Felix, altındaki sertliği çok net bir şekilde hissedebiliyordu. Eğer oraya odaklanırsa kendine hakim olamayabilirdi.

"Hyunjin, kalkman lazım."

"Kalkmak istemiyorum, dur kucağımda."

Felix göz devirmiş ve Hyunjin'in kucağından kalkmıştı. Asla Hyunjin'in azgınlıklarıyla uğraşamazdı.

***

"Güzelim, yemeğe mi gidelim? Yoksa annem çağırmıştı oraya mı gidelim?"

"Aslında annenlere gitmek daha güzel bir fikir, yemeğe sonra da gidebiliriz."

"Birileri anneme hayran sanırım."

"Hayran olunmayacak gibi bir kadında değil şimdi."

Hyunjin kıkırdamış ve Felix'in dudağına uzun bir öpücük bırakmıştı. Ardından Felix yatak odalarına gitmiş, kıyafet seçmeye başlamıştı.

Bol bir jeans pantolon seçmiş, üstünde de güzel bir sweat almıştı. Üzerini giymeye başladığında odaya Hyunjin'in girmesi ile göz göze gelmişlerdi.

Hyunjin dolaba yönelip kendine de kıyafet seçmeye başlamıştı. Ki O da Felix gibi bir kombin seçmişti. Fazla özenmek istemiyorlardı.

Felix üzerini giyindikten sonra masasına ilerlemiş, sadece hafif kırmızı nemlendiricisini sürmüş, saçlarını da taradıktan sonra geri çekilmişti.

𝕰𝖓𝖉 𝕺𝖋 𝕸𝖆𝖗𝖗𝖎𝖆𝖌𝖊 | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin