3. Kişi Anlatımıyla
Felix sert kapatılan kapı sesi ile mutfaktan çıkmış, kapıya doğru ilerlemişti. Sevgilisinin sinirden terlediğini gördüğünde, biraz tedirginleşmişti.
"Bebeğim, hoşgeldin."
Hyunjin duyduğu ses ile o tarafa bakmış, bebeğinin tatlılığına karşı içten içe gülümsemişti.
"Sevgilim, iyi misin?"
Felix hemen kocasının yanına ilerlemiş ve kucağına oturmuştu. Sevgilisinin sinirini böyle alacağını çok iyi biliyordu.
Ellerini hemen kucağına çıktığı adamın boynuna sarmış ve dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı.
"N'olmuş benim kocama?"
"Çok sinirlenmiş senin kocan."
"Hmm, çok mu sinirlenmiş? Kim sinirlendirmiş benim kocamı?"
Yavaşça oturduğu yerde sürtünerek konuşmuştu. Tabi bu da Hyunjin'i delirtmeye yetmişti.
"Yapma bebeğim...Yorgunum..."
"Yemeğimizi hazırladım. Üstünü değiştir ve yemeğe gel olur mu? Yemekten sonra güzel bir duş iyi gelecektir."
"Tamam güzelim, tamam."
Hyunjin Felix'i koltuk altlarından tutarak kucağından indirmiş, sonrasında ise odalarına doğru ilerlemişti.
Felix'te hemen mutfağa gitmiş, yemekleri tabağa koymuştu. Masaya koymaya başladığında belinde hissettiği eller ile mayışmıştı.
"Yardım edeyim mi bebeğim?"
"Teşekkür ederim sevgilim, yaptım ben."
"Pekâlâ, şimdiden ellerine sağlık."
Felix şirince gülümsemiş ve son tabakaları da masaya koyduktan sonra yemeğe geçmişlerdi.
Hiçbir sorun yokken, güzel güzel yemeklerink yerlerken, bir anda Felix'in telefonu çalması ile Felix telefonunu cebinden çıkarmıştı. Arayanın Daina olduğunu görünce göz devirmiş ve meşgule atmıştı.
"Arayan kim bebeğim?"
"Daina."
Hyunjin anladığında dair sesler çıkarmış ve yemeğini yemeğe devam etmişti.
"Nasıl olmuş yemek, birtanem?"
"Çok güzel olmuş güzelim, her zaman böyleydi."
"Afiyet olsun kocama."
"Sana da afiyet olsun bebeğim."
Evet, şu an bir sıkıntı olmayabilirdi. Fakat hyunlix ikilisinin haftalık rutini vardı. Resmen bir gün kavga etmezlerse diğer iki gün kavga ediyorlardı. Ki, bugün huzurluydular.
***
Felix sinirden tırnaklarını yemeye başlamış, hatta deriye inip elini kanatmıştı. Sinirden elleri titriyor, Hyunjin'den bir açıklama bekliyordu.
Bugün gördüğü görüntü O'nun anında sinirlenmesine; eve gelip her şeyi sinirden dağıtmasına, hatta kendine zarar verecek duruma bile gelmişti.
Şu an ise sadece Hyunjin'i bekliyordu. Gördüğü görüntünün açıklamasını istiyordu sadece.
Anahtar sesi duyması ile hemen kapıya bakmış, Hyunjin'in içeriye girmesi ile de şoka girmesi bir olmuştu. Evin dağınıklığına doğal olarak O da şaşırmıştı.
"Felix, bu evin hâli ne? Senin ellerin neden kanıyor?"
Hyunjin'in Felix'e yaklaşmaya çalışmasıyla Felix hemen koltukta geriye doğru ilerlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕰𝖓𝖉 𝕺𝖋 𝕸𝖆𝖗𝖗𝖎𝖆𝖌𝖊 | HyunLix
Fanfic"Sevinçten ağlayarak öpüşürken, şimdi ayrılıyoruz diye öpüşüyoruz..." Boşanma aşamasında olan evli bir çift: Lee Felix ve Hwang Hyunjin.